Killsnack

Mäns kommentarer i olika forum på nätet.
(se även sexköpares kommentarer i bloggen om trafficking under länkar och här:) http://traffic.bloggsida.se/
Angående förnedringsporr:
En kille anser sig ha svårighet att finna porr som INTE går ut på att förnedra kvinnor. Ber om tips. Han tycker att den mesta porren är förnedrande för kvinnor.
Svar:
”Vem tror du får mest betalt av skådespelarna? Det är tjejen min vän. Enormt mycket mer än den manlige parten. Och den porr du kommit över kan inte ha varit mer än ett inspelat vhs-band från TV1000 med Rocco (tydligen en manlig porraktör med karrär i grov förnedringssex) i spetsen om du tror att allt handlar om att förnedra kvinnan. Beträffande ansiktssprut, hänsynslöst knullande, smisk, dirty talk osv. Varför skulle detta vara negativt?”
”Sex och våld är samma sak för vissa.”
”Varför i helvete ska man whina som en mes? Man hör det hela tiden, att det är kvinnoförnedrande. Varför är det mer kvinnoförnedrande än mansförnedrande, om ändå alla går med på det? Gillar man inte att manuset har en handling om att kvinnan är underlägsen, så gör man väl inte filmhelvetet?
Jävla extremfeminist-trams.”
”jag tycker det är förnedrande för dom jo. men ändå att de ger sig in i det är inte riktigt vårat problem. de väljer själv att hängas ut och tjäna pengar på det. vore jag själv tjej skulle jag aldrig kunna tänka mig att hänga ut mig sådär för 50 åriga gubbar”
”Mycket av det som jag har sett på video inom området smärta/förnedring såsom analt, ass2mouth, verbala kräkningar, örfilar, ansiktssprut, gråt och tom. pissing har blivit en del av min repertoar. Det mesta av detta ger mig mer psykologisk än fysisk tillfredsställelse. Och jag tror att det att man har sett det på film förhöjer upplevelsen; man känner sig lite som en filmstjärna när man sätter på.
Ett tag skämdes jag lite över mina avvikelser. Man känner sig lite omoralisk när man snackar med en tjej samtidigt som man tänker på hur man skulle vilja slå och förnedra henne. Jag tänkte att det på något sätt var omoralisk med en sån inställning, mest för att man har blivit uppfostrad till att visa respekt för kvinnor. Det blir då något av en konflikt mellan värderingar och sexualdrift. Men jag kom fram till att en person som låter sig förnedras, förtjänar detta. Jag är nu för tiden endast positiv till det som jag har tagit till mig av porren.”
Fråga från en man i forum:
”Vilken Rocco-scen anser ni vara den mest kvinnoförnedrande? Motivera gärna.”
Svar:
”Fan att jag inte kan bidra med klippet jag tänker på, men han straffknullar en brud i röven och trycker samtidigt ner hennes huvud i en toalett, slår henne and so on…”
En tråd som marknadsför sig som en tråd med grova ”skämt” om kvinnoförnedring och rasism.
OBS LÄS INTE DE FEM KOMMANDE RADERNA OM DU INTE TÅL MYCKET (!!) GROVA ”SKÄMT!! Gå då till nästa:
  
”Skämt” nr 1
”Hur får man en femårig flicka att gråta två gånger?
– Man torkar av sin blodiga kuk på hennes nalle.”
Någon gör sig lustig och svarar på ”skämtet”
”Hur får man henne glad igen?”
”Skämt” nr 2
”Gör en strawberry milkshake nästa gång ni knullar. Dra ut innan du kommer, håll fast och spruta henne i ansiktet. Därefter knäcker du näsbenet på henne och gojsar runt sperman och blodet lite så det blir rosa.
Eller lite mänsklig rodeo. När ni håller på som bäst säger du att hennes mamma har trängre fitta, sedan ser du hur länge du klarar av att hålla kvar kuken i henne.”
En man hävdar att alla kvinnor gillar att vara undergivna både i och utanför sängen och att alla kvinnor verkar gilla hårt sex.
Svar:
”Precis mitt intryck. Detta visar hur fel och hycklande den så kallade jämställdheten är. Kvinnor VILL att männen tar kontrollen. Det visar sig även i skolarbeten med tjejer, där alla tittar på mig, som om jag ska ta ansvaret och kommandot bara för att jag är kille.”
Allmänt
”Att pedofilers offer är korkade är inte konstigt. Peddos söker efter korkade och/eller udda barn. Dom flesta barn är smarta nog att fatta vad det handlar om och kan håla sig borta fråm ev pedofiler.”
”Att kvinnor är promiskuösa i grunden stämmer. Det kan jag hålla med om. Om kvinor inte vill bli sedda som sexobjekt har dom ett eget ansvar också. Om dom börjar med att slänga fram tuttarna för att få fördelar i alla lägen så blir deras ev andra kunskaper inte så viktiga. En del feminister tycker ju att vardagshorande är way to go och framhåller Madonna som idol för att hon är inofficiel världsmästarinna på att knulla chefer och andra viktiga personer för att ta sig fram. Många tar efter sånt.”
”Att se en tjej gråta är det ultimata. Men det ska inte vara en tjej som gråter i största allmänhet. För mig är det viktigt att det är jag som får henne att gråta. Fast gillar inte vara den tröstande rollen. Det är när hon gråter och är riktigt ledsen som det är mest upphetsande att sätta på henne. Hårt. Gillar högljudd gråt. Kanske är det ett utslag av sadism.
”Även rädsla är upphetsande. Särskilt i samband med tårar, tex att hon gråter av skräck/smärta. Det är inte bara sexuellt, utan också tillfredsställande på ett djupare plan. För mig är detta en känsla av lycka och frid, ett slags inre lugn, som infinner sig. Lite som att flyta på vatten.”
Fråga: är det svårt att ”hitta” sådana här kommentarer från pojkar och män på nätet?
Svar: inte ett dugg.
Kommentera

