Tankar under sex

*Mmm…han kysser bra…gott….*

*Men ska han redan börja slita av mig kläderna? Fryser.*

*Shit, var har han gömt den där kaggen? Tjock-smock!*
*Knådar du deg, eller? Det är bröst, din idiot, tror du att det där är skönt?*
*Stoppar bröstet i munnen på han så han fattar.*
*Men för helvete, suger du efter mjölk eller? Aj! Törstig?*
*Nu är han redan nere och gräver mellan benen, suck. Aj!*
*Han har fattat att jag har en klitoris i alla fall. Slår vad om att han är ytterligare en sån där som tror att smeka klittan är förspelet*
*Oj! Stackars kille, det var inte mycket att komma med. Jag låtsas som om det regnar. Undrar om han har komplex? Syns det att jag blev chockad?*
*Jaha, och nu vill han jucka, fram och tillbaka, fram och tillbaka*
*Åh, jag kvävs, fattar du inte att du inte kan lägga hela din jävla kroppsvikt PÅ mig!! Fetto!*
*Japp, nu blir det vrida och bända. Ser jag ut som en jävla elitgymnast? Fy vad obekvämt. Aj som faan!!*
*Doggystyle, jaha..inget nytt under solen. Hela porrfilms-manuset inövat. Filmar han?*
*Sliter du mig i håret så knäcker jag näsbenet på dig med min armbåge, ditt arsle!*
*Är han inne?*
*Undrar om pajen är slut där hemma..?*
*Oops, nu tuggade jag tuggummi, undrar om han såg?*
*Måste försöka se lite engagerad och porrig ut*
*Men hur fan ser han ut?? Vilket jävla grimaserande, hahah!!*
*Han är ju ill-röd i fejan. Frustar som en kåt jävla älgtjur, fniss*
*Varenda karl borde ställa sig och runka framför spegeln så att dom verkligen får se hur dom ser ut när dom är kåta. Inte upphetsande*
*Åh, snart är han nog klar. Om jag låtsas att jag kommer nu så kan jag åka hem och äta paj*
*Herregud, vilket Tarzanvrål, haha! Han väcker hela grannskapet*
*Jaha, klart! Nu går jag på toa, torkar bort hans äckliga filmjölk och åker hem*
*Åh, vad skönt att vara hemma! Nu ska jag ge mig själv en skön orgasm och somna tillfredsställd.*
*Nu springer han och skryter inför polarna att han har satt på mig och hur ”kåt” jag var. Hoho!*
Kommentera

