Kloka män finns i…

…..sagorna, tänkte jag skriva.
Och alla män som blir upprörda/hysteriska över min ironiska kommentar kan låta bli att fylla mitt kommentarsfält med ordbajs som ”bitter”, ”feministjävel” och ”manshatare”. Det känns lite uttjatat på något sätt.
Men kloka män finns faktiskt! Vi ser några av dem i min blogg.
Här skriver en klok man och en klok kvinna tillsammans i AB om kvinnlig orgasm:
Och även detta ämne känns ganska uttjatat på min blogg. Har skrivit vid ett flertal tillfällen om kvinnors orgasm och att de flesta kvinnors enda väg till orgasm går genom klitoris. Ständig KK = klitoriskontakt!!
Här:
Och här:

 

Och mer under kategorin ”kvinnor” och ”sex”.
Sen finns det ju en hel drös med män som inte är så kloka.
Var hos brorsan för några dagar sedan. Han kollade på Big Brother. Själv hade jag då inte sett ett enda avsnitt av programmet.
Måhända är jag gammalmodig men jisses, alltså..? Vad är det för fel på dagens unga män? Rapar, fiser, super och deras undermåliga ordförråd och samtalsämnen verkar mest bestå av snuskiga ord och hur de ska lyckas övertala kvinnor att få runka i kvinnors kroppar. De talar också ofta om sina dumsnablar som om dessa är något alldeles särskilt betydelsefullt för dem. Nästan som en egen liten person. Är det där deras hjärna sitter, månne..?

Den här unge mannen (21 år, tror jag) kallar sig själv för ”geni” och hävdar att män har en särskild ”otrohets-gen”. Denne man ”skryter” om han att han runkat i 45 st kvinnokroppar. Han runkar i ”allt på två ben som inte har en k*k”. Denne man visar sitt könsorgan i tv i tid och otid. Denna unge man gillar inte kvinnor och män som arbetar i kvinnorörelsen heller. Han kallar dessa människor för ”feminist-svin”.

Det var nästan så att jag klöktes när jag såg hans dinglande köttkorv och började fundera på hur mycket vårtor, svamp, sekret och sjukdomar det måste finnas på hans dumsnabel. Möglar väl snart och trillar av. Blä!

Rodney

Mannen på bilden har haft ”sex” under täcket med och förlovat sig med denna kvinna:

Sanna

 

Jag fattar ingenting..? Skönheten och odjuret personifierade?

Kvinnan kallas ”Tuttlisa”. Hon har nämligen köpt nya stora bröst (och nytt hår för 7000 kronor). Dessa dyra ägodelar är ju synd att gömma, då blir ju utdelningen så att säga noll kronor på investeringen. Därför visar hon mer än gärna upp sina bröst i tv så att hela svenska folket kan beundra plastikdoktorns gedigna arbete.

Man förstår ju varför producenterna valde att ta in en grisfösare i programmet
Kommentera

