Junglebob på turné



Varning för ännu en rabiat man!

Han kallar sig ”Junglebob” och hans nick är förmodligen menat att indikera att han inte kommer från civilisationen. Som hans kommentarer också visar.

Tyvärr kan min länkning till ”Calle” ha fått Junglebob att attackera denna oskyldiga människa. Han säger att hon kastar skit på män i sin blogg, vilket jag verkligen inte kan se att hon gör. Läs här:

Och så här skriver han till Calle om mig:
Noboytoy är ett fetto som ser ut sen gris, det är dessa kvinnor du lockar till dig med din undergivenhet.

Jag blir så ledsen så att jag kan dö nästan. Not.
Denne man nöjde sig inte med detta, utan bemödade sig också med att skriva en kommentar hos Bitterfeminist, där han säger att han ”vet” att personalen på kvinnojourer ”hatar män” (brukar han vara där?):
Han tar faktiskt i så han nästan spricker:
”Vet man inte om att dom flesta kvinnojourer arbetat emot män är man fan dum”

Junglebob talar sig också väl om antifeminister och pappagrupper. Är det ytterligare en sån där rabiat Pappis från Papparättsrörelsen vi inte har äran att möta?
Detta påminner mig om en kommentar som jag fick från en annan man för exakt ett år sedan. Han skrev så här:

TA BORT DET! JAG ÄR JÄVLIGT ALLVARLIG! NU ÄR DET PERSONLIGT OCH DU ÄR INTE MÄNNISKA FÖR MIG. SKRATTA GÄRNA. NONCHALERA MIN UPPMANING. JAG LOVAR OCH SVÄR ATT DU SKA FÅ ÅNGRA DETTA OM INTE DITT FALSKA PÅHOPP ÄR BORTA INOM TVÅ TIMMAR. DU ÄR INTE ANONYM HUR ANONYMT DU ÄN TROR ATT DU SURFAR. HÖLL PÅ ATT SKRIVA ETT INLÄGG NÄR JAG FICK HÖRA VAD DU SKRIVIT. JAG TRODDE INTE PÅ DET, MEN DET VAR SANT!!??? JAG RADERADE ALLT OCH HAR LÄMNAT ETT LIKADANT MEDD. PÅ MIN BLOGG. HÅNA MIG GÄRNA. DET SPELAR INGEN ROLL. MEN HÅNAR DU MINA VÄNNER SOM DESSUTOM ÄR OSKYLDIGA ÄR DET PERSONLIGT. TA BORT DET NU. POLISANMÄL MIG FÖR OLAGA HOT OM DU VILL FÖR DET KAN JAG TA. JAG KAN DÄREMOT INTE TA ATT MINA VÄNNER BEHANDLAS FEL AV EN IDIOT!!! VI FÅR SE OM DU ÄR SÅ DUM ATT DU TROR JAG BLUFFAR OCH VÄGRAR TA BORT SKITEN!!!! JAG SVÄR ATT DETTA ÄR VÄLDIGT ALLVARLIGT. DU VET INTE VAD DU GÖR!! TA DETTA ALLVARLIGT OCH BÖRJA HATA MÄN ÄNNU MER DIN ÄCKLIGA JÄVLA GRIS!!! DU SKA FÅ MITT TEL.NR FÖR DETTA MÅSTE REDAS UT ORDENTLIGT. JAG GÅR OCH KÖPER ETT KONTANTKORT NU OCH SKICKAR DET NUMRET. DU SKA FÅ VETA HUR JÄVLA ALLVARLIG JAG ÄR PÅ RIKTIGT!!!! DET ÄR ALLVARLIGT TALAT DITT LIV DET HÄNGER PÅ! RING FÖR VI SKA SNACKA!!!!!!!!! TA DETTA ALLVARLIGT!!

Han ”glömde” skicka sitt telefonnummer, dessvärre. Jag som gärna hade velat prata med honom och jag var ju inte heller ensam om det…
Så synd att han ”glömde”. Sen hände det lite andra grejer också men det tar vi en annan dag.
För nu, go vänner, ska jag stänga av datorn och vältra mig ner i halmen för en god natts sömn. Sussa nöff..eller jag menar.. sött!

 

Kommentera

