Cowards!

Tänk så många fega män det finns, som inte vågar ge sig på annat än kvinnor och barn..? Tänk så många fega män det finns, som aldrig skulle våga ge sig på andra män på samma sätt som de ger sig på kvinnor och barn? Jag tänker på kvinnomisshandlare, våldtäktsmän, incestfäder och manliga kvinnohatare på nätet som gör allt för att tysta kvinnor. Som om de tror om sig själva att äga hela internet. Som om de tror om sig själva att bara de skall få höras. Annars..

Vilka töntar och vilka ynkryggar! Det inger INTE respekt, vilket dessa män ofta felaktigt inbillar sig.
Och så alla modiga kvinnor som Monica Antonsson, Viktiga Lena och Annika Tiger. Och så alla modiga kvinnor med manliga terrorister (kvinnomisshandlare) i sina egna hem, som slutligen vågar fly, trots fara för sina egna och sina barns liv. Och så alla kvinnor som säger upp hela sina liv, flyr med sina barn och lever undangömda i åratal på grund av ynkryggar till män, pappor som inte ens förstår att deras barn inte vill vara föremål för pappas manliga sexualitet.
Och så min mamma, mormor och farmor… Modiga, starka kvinnor allihop.
Jag har tyvärr stött på en hel del av dessa fega krakar till män, som bara vågar ge sig in i fajter som de tror att de lätt kan vinna. Nämligen de mot kvinnor. Men, när jag tänker efter, så är faktiskt de modigaste människorna jag har mött i mitt liv, kvinnor.
Till de fega manliga krakarna: (modiga, normala män behöver inte känna sig kränkta eller utpekade)
Hit me with your best shot! Cowards!

Kommentera

