Flamsig Ek

Jag måste skriva ett inlägg till Britney Spears försvar. I Aftontorsken kan man nämligen se en intervju med henne som Aftontorskens reporter Torbjörn Ek utför.

Torbjörn Ek är för det första respektlös när han inte håller sig till ingånget avtal och ställer de frågor som överenskommits. När intervjun då bryts, känner sig Torbjörn Ek förnärmad.
Då skriver han att Spears har en ”blank blick” och hela tiden ”söker stöd med blicken” hos sina rådgivare som närvarar under intervjun.
Kolla på klippet och se om ni får samma uppfattning om Torbjörn Ek som jag. Jag tycker att han verkar extremt nervig, stirrig, pratar löjlig och tillgjord svengelska och nästan ser ut som om han håller på att få kåtslag över Spears. Flinar och lismar som en komplett idiot…? Talar till henne som om hon vore ett barn.
Spears blickar mot sina rådgivare tycker jag mest ser ut som ”shit, vad är detta för jävla pajas ni har släppt in”. ”Är det inte slut snart..?”
Den som gör hela intervjun absurd, i mina ögon, är Torbjörn Ek. Jag hade också känt mig besvärad om jag var i hennes kläder, även om hon framstår som den lugna och proffsiga av de två.
Britney Spears är ingen jättefavorit hos mig, även om jag tycker att hon blir bättre och bättre. Så här har kanske inte många av er hört henne förut:

Kommentera

