Propaganda mot kvinnor

Lyfter upp en kommentar från Tittarstorm med tillhörande länk:
”Har varit ute och botaniserat lite på nätet för att se vad som skrivs denna dag den 25.e november då våldet mot kvinnor uppmärksammas.
Jag såg artikeln du länkar till och läste kommentarerna men orkade inte ge mig in i svärmen av herrar som utan kunskap ändå anser sig veta bäst även i frågan om mäns våld mot kvinnor.
Jag orkar helt enkelt inte med dem!
Dock sprang jag på en liten film på min walk-about. Den är så bra att den förtjänar att spridas vidare dagen till ära.
Här får man se hur synen på kvinnor och den allmänna normaliseringsprocessen kan visas helt öppet. Ingen behöver skriva att kvinnor ska utrotas. Det syns liksom tydligt ändå när det visas i handling på olika sätt.”

Kommentera

