Ilandsproblem

Ni måste tro att jag har rymt från bloggosfären:)?

Här pågår renovering av gäststuga och två, av alla mina två bilar, har lagt av och går inte att köra med. Från och med idag, sitter jag alltså här hemma och får åka buss om jag skall ta mig någonstans:(. Någon som minns hur det är att åka buss;)?

Den ena bilen fick bogseras till verkstan under dagen och troligen är det AC:n som har lagt av i sommarhettan. Suck, fattades bara, mitt i all annan röra bland byggmaterial och färgburkar….

Ja, nu gnäller jag över mitt i-landsproblem och det skäms jag över. Piggar upp mig själv och ger mina tåligt väntande, trogna läsare lite plåster på såren med de fantastiska tjejerna i Erato:

Kommentera

