Snart dags att agera

Jag har jättedåligt samvete för att jag har ignorerat er så länge.. *skäms* men tro inte att jag har legat på latsidan på playan, med drinken i högsta hugg. Min bleka uppenbarelse är bevis nog för det;).

Utanför bloggen händer det bl.a grejer av sådant slag som jag och vissa av mina läsare har pratat om ett tag nu, nämligen att agera IRL mot det vi har debatterat och diskuterat i min och andras bloggar under ett par år nu. ”Det” kan väl sammanfattas i ett enda ord och ni förstår ändå vad jag syftar på?

Det manliga KVINNOHATET och vad det gör mot kvinnor och barn i Sverige, år 2012.

Jag kommer att återkomma till detta framöver och jag hoppas att ni är många därute som kan tänka er att stötta på ett litet eller ett lite större sätt?

Under tiden undrar jag om någon har sett till Tittarstorm?

Till Tittarstorm:

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, helt förutsättningslöst och helt anonymt. Har du lust att posta din mailadress i en kommentar i min blogg? Minns du mitt inlägg om Bahareh Andersson och den ”hemliga” kommentaren du postade där och som jag inte publicerade? Påminn mig om vad du skrev i den kommentaren, så att jag vet att du är du och inte någon av de där antifeministiska tok-männen som utger sig för att vara kvinnor och stjäl andra människors identitet på nätet. Alternativt ge dig tillkänna på annat sätt så att det inte råder några tvivel om att du är du.
Varma hälsningar/NBT

Lite musik så länge:

Kommentera

