Tårtkalas!

För några dagar sedan, skulle jag egentligen ha bjudit in alla mina läsare till tårtkalas, då jag noterade att bloggen nu har nått upp till 100 000 besökare. Jag glömde…


Med risk för att låta både skrytsam och skenhelig, måste jag ändå säga att antalet besökare, egentligen aldrig har varit särskilt intressant för mig av andra skäl, än att jag når ut med mitt budskap till en större massa. Jag har istället oroat mig för att bloggen skall växa till en storlek, då jag måste släppa kommentarsfältet fritt och moderera i efterhand. Där är vi inte ännu.

Jag vill tacka alla mina läsare (vissa av er har hängt med från början (2009) på Bloggplatsen) för att ni läser, kommenterar eller bara finns därute. Utan er, hade denna blogg lika gärna kunnat läggas ner. Utan er, hade jag tyckt att det var meningslöst. Utan er, hade jag nog inte orkat. Utan er, är denna blogg ingenting. Med er alla och ert stöd, finner jag mening med att skrika mig hes och att lägga ner tid, på att skriva inlägg i bloggen.


Jag vill tacka alla mina läsare (även antifeministerna som läser men inte gillar vad jag skriver) och önskar att jag kunde bjuda er allihop på tårta idag! Nu lever vi i cyberrymden, så jag bjuder på en låtsas-fika, tillsammans med mig och hårbollen i vårt vräkiga palats.

Välkomna och låt er väl smakas;) – det är ni värda!
Varmaste hälsningar! /NBT

14 thoughts on “Tårtkalas!

  1. GRATTIS!Du gör ett bra jobb och en väldigt viktig insats, NBT. Du är verkligen värd att firas!Läste vad du skrev i går inne hos "Nej till pirater" och jag blev verkligen imponerad av ditt tålamod och din argumentation. Heja dig!

  2. Right back at you, Calle;). Du är precis lika viktig, om inte mer. Vi får kämpa på.Puh, satt hela dagen och tjafsade i denna blogg och fick ingenting annat gjort. Ibland är jag ihärdig;).

  3. Stort grattis!Din blogg är värdefull. Så värdefull att antifeministiska män försöker tysta dig.Tänk att svenska män är så rädda för kvinnors ORD…År 2012!Tårtan tar vi senare ;)/Utred rättsväsendet NU

  4. Tack URN och du har, som alla andra bidragit till att bloggen har vuxit!Antifeministerna klarar sig inte på egna ben, egen kunskap och egna argument, så att säga. Livet blir mycket enklare om de får tyst på feministerna, eftersom vi är så mycket klokare än dem.Jag bjuder på tårta sen, promise! Sköt om dig så länge!

  5. Grattis Noboytoy. Du har fått mig att älska feminismen.Jag har nu förstått att verkligheten för kvinnor och barn i dagens Sverige är för djävligt. Och ingenting görs.Har så att säga kommit ur garderoben. Tror att världen skulle se lite bättre ut om fler kvinnor fick mera makt. (heja Danmark)Stark insats mot pedofilerna i "nej till pirater". I det nätverk som finns för detta klientel (pedofiler) så kallas detta för att läggabombmatta. Med andra ord tysta dom som är oss emot. Snart kommer hoten var så säker, vi har sett det förr. /Feminist och man

  6. Tack underbara feministman;)Jag önskar bara att fler män gör som du – det skulle råda bot på många av de problem vi har i världen och samhällen idag. Pedofilerna har ett problem och det är, att de tror att de antingen "behöver" barnporr och/eller att det är deras rättighet. Pedofiler tror att detta är deras "yttrandefrihet" och är så självcentrerade och egoistiska att de inte förstår, att det finns en ännu större grupp som har rätt till sin yttrandefrihet – barnen. INGA barn vill skildras i film och bild, som sexualobjekt för pedofiler.Du, jag och andra motståndare till pedofilporr, är de som försöker göra barnens röst hörd, när de är för små för att göra det själva.Och – ja – detta är ett ständigt hot mot barnen. Det har alltid funnits och kommer alltid att finnas, pedofiler som vill legalisera pedofilporr, legalisera pedofili/incest samt sänka lovlighetsåldern. Vi måste vara ständigt redo med bombmattorna.Tack igen!

  7. Jätteroligt att du når ut! Även om en del av läsarna blir så pass illamående av din blogg att de nominerat dig till landet värsta feminister. Det får man se som en mycket ärofull nominering. :D/Tittarstorm

  8. Ja, det är roligt med fler och fler besökare. Jag minns när jag satt på Bloggplatsen med 10 besökare om dagen, från början. Efter ett tag var jag uppe i 50 och blev nästan lite nervös;). Tänk att hela 50 (!) personer var intresserade av att läsa vad jag skrev;).Att bli nominerad till en av landets värsta feminister, av antifeminister, tar jag som en komplimang. Den form av förlöjligande och den form av skitprat som antifeminister ägnar sig åt på falskback, betyder att de vill försöka skrämma mig och de andra till tystnad. Ondsint skvaller, som män brukar skylla kvinnor för att ägna sig åt;).

  9. Det var livets mening att du skulle blogga och du har verkligen gjort ett strålande jobb!Att du orkat så långt och så ihärdigt att hålla liv i bloggen är otroligt bra gjort med tanke på att du även har ett arbete att sköta. GRATTIS och STOR KRAM!!

  10. Det tar tid i anspråk men det är det värt;).Tack för att du pushade mig till att börja blogga, Susanna! Det är helt din förtjänst och jag var tveksam till en början;). Din gamla blogg, var nog den första bloggen jag var inne på, efter att vi hade mötts i ABs avloppsränna till kommentarsfält. Saknar den och saknar dig, min vän.Kram!

Kommentera

