Merry Christmas / God Jul

 
Jag önskar alla mina läsare en
 
RIKTIGT GOD JUL!
 
 
8 thoughts on “Merry Christmas / God Jul

  1. NBT…Jag håller på att krevera efter dagens lagstadgade försök att få umgänge med min dotter som var ihärdig att åberopa sin kopmpis "Mollgan" som hon skulle vara med i stället för mamma hade sagt att hon inte behövde om hon inte ville…Det är så tragiskt att en förälder kan förstöra allt genom hur den agerar. Det borde vra så att det lönar sig att se til¨l att det blir möjligt.Det inte skall löna sig att stå och skrika framför sina barn och påstå…Får hoppas det blir förändringar 2013..Leroy

  2. Nej hösten var bedrövlig. 2 umgängen i oktober inget nov-dec. Nu enligt interimsitisk dom skulle det vara 11-18 igår. Flickan var inte ens påklädd eller motiverad, man har gjort umgänge förknippat med obehag, man har lovat flickan att hon får göra annat än så som det är avtalat, dessutom så ställde sig mamman och började skälla ut mig inför barnet och ropade på styvpappan vid 14 tiden som kom och fortsatte kritisera mig inför barnet. Jag valde efter detta gapande på gården att avbryta och åka hem för jag var inte välkommen. Synd att Tinget inte utsåk att överlämning skulle ske genom förordnad kontakperson. Får se hur det blir på de andra avtalade umgängena som är interimisikt fastställda under nästa kvartal men det är tragiskt att se hur man fortsätter att bete sig illa mot en far framför sitt eget barn.Leroy

  3. Tyvärr känner jag igen beteendet. Min f.d bonusdotters mamma stod och skrek på sin dotters pappa varje gång han kom för att lämna eller hämta. Inför dottern, alltså:(. Detta blev ett stående komiskt inslag hemma hos oss när hela släkten undrade: "Hur tokig var hon idag när dottern hämtades/lämnades, då;)?"Vi hade lika kul åt mammans rabiata utfall på telefonsvararen, som givetvis spelades upp inför hela tjocka släkten;).Jag åkte och hämtade och lämnade ibland för att undvika dessa vredesutbrott. När jag kom, vågade mamman nämligen inte visa sitt nylle – hon skickade styvpappan;).Ni borde kanske därför ha en kontaktperson som flickan känner som sköter hämtning och lämning? Det är för jävligt hur vissa föräldrar beter sig framför sina egna barn. Inte undra på att världen ser ut som den gör, när den här typen av vuxna människor skall agera förebilder åt sina barn.

Kommentera

