Skitigt herrbesök

Hör och häpna. På alla hjärtans dag fick jag herrbesök;)       

Jag kan erkänna att jag aldrig har känt mig särskilt bekväm med att släppa in främmande män i mitt hus när jag är ensam hemma, vare sig det är snickare, rörmokare, sotare eller anticimex som kommer.

Jag menar – hur skall man veta att mannen som man har framför sig, inte är en sådan där man som ”tar chansen” när han står inför en ensam och fysiskt svagare kvinna i ett ensligt hus på landet? Hur ser man skillnad på ”normala” män och de andra..?

Varför består dessa yrkesgrupper alltid av män? Kan man begära att få en kvinnlig sotare nästa år?


58 thoughts on “Skitigt herrbesök

  1. Kanske skall du själv sluta ljuga? Du är inte vare sig feminist eller känner någon "extremfeminist" som har kontaktat dig för att våldföra sig på män, eller hur? Det var väl bara lite hitte-på för att "bevisa" någon slags manlig poäng mot feminism?

  2. Visst måste du vara tidernas trevliga värd av en blogg. En riktig gästfri människa som tar emot människor och deras tankar med öppna armar. Vet du vad NoBrainToday. Sorry NoBoyToy. Måste vara härligt att leva i en fullkomlig värld där du är navet och ver precis allt om alla andra.Jag har tittat runt lite på andra bloggar och fått reda på vem du är. Hade jag vetat innan hade jag aldrig gått in. Det är inte konstigt att din blogg stängdes. Mer konstigt att du tillåts vara här igen. Förhoppningsvis bara en kort tidsfrist för otrevligare människa än dig har jag aldrig träffat. Inte ens de våldtäktsmän jag pratat med har visat såna översittarfasoner som du.JKag försökte avsluta trevligt för jag hatar att vara otrevlig men när du beter dig som en jävla skit då kan jag bara inte avsluta trevligt. Jag vet vem jag är och vad jag arbetar med och vad en skit som du sen spyr ur dig skiter jag fullständigt i.DEt patetiska är att allt jag ville göra var att prata normalt med dig och jag tyckte det var tråkigt att du tydligen är rädd för män. Det fick jag minsann äta upp men när jag läser det du skrivit själv så ser jag att det är så som jag sa och du förnekade. Du har en tråkig bakgrund med en hemsk karl och det är jävligt tråkigt men tyvärr också ger det en förståelse för att du uppträder så jävla otrevligt mot människor som bara vill prata i vanlig ton.Nu avslutar jag inte otrevligt utan säger. Hoppas att du stängs av från alla bloggar så fort som möjligt med tanke på hur jävla otrevlig du är.Jag hade kunnat bevisa vem jag är inom en timme men du är ju alldeles för rädd för oss otäcka män. Du känner tom folk som känner mig ser du men det skiter väl du i och spyr u dig mer galla efter jag lämnat.

  3. Betvivlar jag inte det minsta. Jag har alltid ansett att kvinnor ligger snäppet över oss män vad det gäller intelligens.Bye bye NoBoyWantMe

  4. Howdy would you mind sharing which blog platform you're using? I'm planning to start my own blog soon but I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique. P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!Feel free to visit my page: swimwear

Kommentera

