Satans avkomma på besök?

”Du verkar inte fatta sarkasm, du säger är du satan, jag säger, nej men jag känner han 🙂 Tänk lite grann med din lilla feminist hjärna som du har. Du vågar inte publicera mina kommentarer för att du vet att du inte har en chans att vinna i en fair fight.

Du är patetisk… det är bevisat att folk inte kan tänka klart när familj och vänner är i fara, det är därför poliser tas ur tjänst när det är personligt emot dem. Så får någon annan polis jobba på fallet istället. Duhhhh! surprise! Som sagt, barn gör folk dumma 🙂

Ja, jag är farlig, riktigt FARLIG! kan döda på blottet av en sekund och har kunskap i en massa farliga olagliga kampsporter. Men, nu är det så att jag är inte alls är någon som söker mig att döda andra så länge de håller sig på sin kant och inte jävlas med mig 🙂

Men nu är det så att ni feminister verkar gång på gång gå över den där kanten, jag måste ständigt hålla koll på lagarna, för de blir bara mer och mer störda. Än så länge låter jag er vara, men ni borde inte hålla på att tänja på den där gränsen gång på gång.

Faktum är att jag inte alls är så ful och äcklig som du tror. Jag har en kk och folk runtomkring mig tycker inte alls att jag är satan själv… eller vänta, jo vissa, sådana som du.

Oskar”
 

Ni kanske har sett den antifeministiske mannen Oskars kommentarer under inlägget ”Legalisera pedofilporr”? Tre av hans kommentarer publicerade jag inte. Jag förutsatte att Oskar hade fått för mycket innanför västen, alternativt andats in, injicerat eller pillat i sig något olämpligt men Oskar hävdar bestämt, att han menar allvar med det han skriver.

Jag svarade att Oskar inte är välkommen i min blogg men Oskar tycker att det känns jätte-orättvist mot honom och han tror inte att jag ”vågar ta en fair fight” med honom. Om vadå, Oskar? Vad är det Oskar vill debattera med mig? Att han tycker att barn är ondskan själv, att han skulle vrida nacken av sina egna barn, att han runkar till pedofilporr, drogar kvinnor (och barn?) innan han runkar av sig i dem, eller att han känner Satan själv?

Oskar, försök nu att tänka med din antifeministiska lilla ärthjärna. Eller snopp – välj själv.
Nu är jag jättegullig mot dig, som låter dig höras i ett alldeles eget inlägg med din senaste kommentar men kommentarsfältet till det här inlägget och alla andra, är stängda för dig. Nu skall vi  kloka feminister nämligen ostört diskutera dig och vad som kan ha gjort, att du har blivit som du har blivit. Om du tex har blivit felvaggad som barn eller helt enkelt bara är född med din grava personlighetsstörning? Den är kanske biologisk? Eller heter din pappa Satan?

Jag tror inte att du är ful och äcklig, Oskar. Jag VET att du är det. Hur din utsida ser ut har inte med saken att göra, det är naturligtvis ditt inre som är förruttnat, äckligt och fult. 

Min intresseklubb har antecknat att du säger dig vara ”riktigt FARLIG!”, Oskar. Vi feminister sitter nu alla och darrar av skräck vid våra tangentbord:). 

Schas på dig, Oskar!

 

21 thoughts on “Satans avkomma på besök?

  1. Oscar skrev alltså: . "Ja, jag är farlig, riktigt FARLIG! kan döda på blottet av en sekund och har kunskap i en massa farliga olagliga kampsporter. Men, nu är det så att jag är inte alls är någon som söker mig att döda andra så länge de håller sig på sin kant och inte jävlas med mig :)" Otäck man. Det borde finnas omskolningläger för såna. som i Vietnam 1975, för de som samarbetat med USA:s armé. Jag åkte en gång en nattbuss där en man skröt för några tjejer om hur han kunde döda folk med kampsporter. Jag blandade mig i och frågade varför han måste döda – i stridssituationer fanns det ju metoder för att oskadliggöra utan att döda. Då nästan väste han "det finns ett annat motiv också". Jag frågade vilket då. Då försökte ha se VÄLDIGT hotfull ut och väste på nytt: "Hämnd". Tjejerna gav upp och slutade prata med mannen. Jag noterade med en viss lättnad att han gick av en station innan den jag skulle till.Som sagt, det borde finnas omskolningsläger för vissa.

  2. Frågan är om han är så farlig som han påstår? Det är ofta mycket snack och liten verkstad hos antifeministiska män.Det där med hämnd verkar vara något som driver antifeministiska män? De måste hämnas på kvinnor som har lämnat dem, hämnas alla möjliga inbillade oförrätter som de anser har begåtts mot dem. Själv skulle jag tro att Oskar är typ 165 hög, en liten klenis som har fått börja träna kampsport för att försöka blåsa upp sig för att, som han tror, få lite respekt.

  3. PS, Har nu sett vad han skriver om barn i den andra posten. Just hans omskolningsläger borde nog placeras minst 50 mil från orter dör det finns barn…..

  4. Får jag vara med och diskutera trots att jag inte kallar mig feminist? I den normala och vanliga världen undviker vi människor bloggar, media och människor som vi irriterar eller stör oss på. Det gör vi för att vi förstått att livet är alldeles för kort för att gå omkring och reta sig på eller störa sig på saker eller människor vi ändå inte kan påverka eller ändra.Visst, det händer att vi blir upprörda och avreagerar oss i en blogg eller i annat sammanhang, men vi ägnar inte våra lediga stunder till att SÖKA upp företeelser eller människor som stör oss. Jag exempelvis avskyr nazister och det som kallas papparätts rörelsen och allt vad dom står för. Av just den anledningen besöker jag sällan deras bloggar eller sajter. Än mindre lämnar jag någon kommentar i deras forum. Det som upprör mig kan jag diskutera med likasinnade eftersom jag vet att mina åsikter och tankar inte påverkar dom.Det är något fundamentalt fel på sånna som Oscar som inte kan låta bli att besöka och lämna äckliga avtryck i forum där det uttrycks åsikter han avskyr. Må vara att han lämnar en kommentar och sedan försvinner. Men att ständigt söka upp och försöka hota dig till tystnad är något som övergår varje normal människas förstånd. Oskar hatar feminister och allt vad dom står för. Normala människor undrar varför sånna människor som Oskar trots det söker upp bloggar som den här och dessutom lämnar hotfulla kommentarer? Vad tror Oskar att han ska vinna på det? Tror Oskar verkligen på fullaste allvar att han kan påverka någon med sitt hat?Förstår inte Oskar att ju mer hot och hat han lämnar efter sig desto större stöd får NBT och andra feminister. Om Oskar verkligen ville förändra feminister skulle Oskar debattera och diskutera. Men det klarar Oskar inte av därför vill han tysta alla som inte tycker som han.Jag har nämnt det tidigare och gör det igen. Det är på grund av sånna som Oskar som sånna som jag söker oss till feministbloggar och blir alltmer övertygade om feminister behövs och överväger starkt att öppet ta ställning för feminister och deras åsikter.Är rejält förbannad på Oskar och tycker hans kommentarer ska polisanmälas.Rain

  5. Ja, han kanske är helt harmlös. Eller kanske inte. Sedan tycker jag ändå att de uttalanden han gör för alltid borde diskvalificera honom för att 1) få arbeta med barn och 2) någonsin få vårdnaden om barn. Om han nu skulle få för sig att vilja det nån gång.

  6. Självklart får du vara med, Rain! Det finns många antifeminister, humanister, jämställdister och allt vad de kallar sig, som har fått komma till tals i min blogg.När det gäller antifeministiska män som Oskar och övriga, så kan man nästan tro att de har någon slags radar som sniffar upp när en feminist har skrivit något inlägg i en blogg. De SÖKER verkligen upp feminister för att uttrycka allt sitt hat mot kvinnorörelsen.Jag tror att Oskar tror att han kan skrämma mig till tystnad, det brukar vara det det handlar om, i alla fall när antifeministerna har slut på argument. Vi har sett hur det går till – många icke-anonyma feminister har tystnat pga att de har fått en hotbild emot sig IRL. Det är inte enstaka störda män det handlar om – de är ett systematiskt och organiserat antifeministiskt följe.Självklart behövs kvinnorörelsen, Rain. Det har den alltid gjort och den kommer alltid att behövas, i alla fall så länge kvinnor och män lever i samma samhälle. Jag kan inte sitta och polisanmäla varenda kommentar av det här slaget som postas i min blogg, naturligtvis. Om jag hade sprungit till polisen med alla antifeministiska hotelser under årens lopp, så hade det vänts mot mig själv: "Sluta skriv i bloggen, så slipper du dem" eller "hon är nog lite hysterisk"

  7. Oskar skriver själv att om han skulle få barn någon gång så skulle han "vrida nacken av dem". Låt oss hoppas att han klär drulen i gummi innan han börjar runka av sig i de kvinnor som han sett till, inte är "vakna"."Om jag inte har haft min porr och min 3D porr så hade jag mycket väl kunnat bli en VÄLDIGT farlig våldtäktsman. Jag är både smart och listig. Samt så hade ingen tjej varit vaken nog att veta vem det var som hoppa på henne.Skillnaden på mig och svenssons är att jag är ärlig, jag ljuger inte för mig själv. Jag har behov och uppfylls dom inte hade jag tagit hämd på kvinnorna som sett till att det förbjudits.Oskar"

  8. Men vad F@N!! Vi feminister och andra som sympatiserar sitter och darrar av skräck!! Vilken löjlig liten skit! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!Men det är väl en jämställdist eller vad tusan dom kallar sig med Ström/Billing i täten. Ultraliberalfascisterna marscherar igen. Dessutom sitter han på fyllan och hatar extra mycket i alkoholpångorna.

  9. Det är konsumtion av vålds, barn och tortyrporr som gör människor farliga.Det finns en anledning att stridspiloter konsumerar hårdporr innan uppdrag. Det är våld mot kvinnor och perverterad sexualitet som ska göra dem till dödsmaskiner.Ser något liknade med den här personen. Hans porrkonsumtion har gått överstyr. Tror han behöver hjälp. ROS-programmet tex som lär ut att empati. Oscar borde slå upp den här behandlingsmetoden på nätet. Kanske kan han få hjälp. Jag oroar mig också för djur i hans närhet.

  10. Shedlight: ja, det har du ju faktiskt rätt i. Det är märkligt att så många män tycker att de "behöver" sin manliga porr, som om de tror att de blir bättre människor av den eller får en bra syn på heterosexualitet och kvinnor? Manlig förnedrings/våldsporr där de skildrar hur kvinnor "njuter" av att bli misshandlade och förnedrade av män under "sex"? Sen tror de att denna manliga fantasi har något med verkligheten att göra, kommer ut i verkliga livet och får naturligtvis problem att leva ihop med kvinnor och framför allt blir det problem med heterosexlivet, som vi ser hos många av de här paren.Pedofiler som inbillar sig att de mår bra av att se på pedofilporr, trots att vi alla vet att pedofilporr tas ifrån de som sitter inne för våldtäkt mot barn, som en viktig del av behandlingen.Om vi ponerar att Oskar menar vad han skriver och är så farlig, "riktigt farlig" som han påstår så tror jag tyvärr att Oskar är utom all hjälp. Jag tror i så fall att han är en rakt igenom ond människa och att vi bara kan hoppas på att han dör tidigt och hinner skada så få levande varelser som möjligt fram till dess.

  11. Det är patetiskt med alla dessa antifeministiska män som sitter och hotar feminister med sina tangentbord;). Vi gör nästan i byxan, så rädda blir vi;)Med tanke på resonemanget så tror jag att det är andra rusningsmedel än alkohol med i bilden. Jag tror att vi har med en liten pundare att göra.

  12. Han/hon vill att du ska bli upprörd, Noboytoy. Det är en sjuk hjärna man naturligtvis ingen man med kk att vara stolt över. Varför skriver han "Jag har en kk"?Ska det vara nåt att skryta om?Varför skriver han inte "Jag har en näsa"?Eller: "Jag har en fettvalk i huvudet"?Det är väl det det är frågan om…

  13. MA: han ville nog övertyga mig om att han minsann är så attraktiv att han har lyckats hitta en kvinna att tillfredsställa sig sexuellt med, en så kallad kk;)Om det nu inte kk:n är en man? Det vet ju inte jag?

  14. Det är uppenbart att den siste idioten inte är född än. Men jag tror som MA, Oscar vill provocera."Faktum är att jag inte alls är så ful och äcklig som du tror. Jag har en kk…"Vilken slutledningsförmåga! Alla som har en kk är inte fula eller äckliga. Alla som har en kk är snygga. Suck! Kk:n kanske är lika oattraktiv och avtändande som Oscar själv ju (hans inre).Men det råder ju inga tvivel om att Oscar har en störd sexualitet. Porrskadad precis som Shedlight skriver!/Utred rättsväsendet NU

  15. Men finns det kvinnor som tycker att k*kar är snygga eller fina att se på? Men jag har ju gått från s.k heterosexuell till autosexuell, så jag skall väl inte uttala mig längre;). Ja, Oskar är nog ett av de värsta slagen av runkoffer vi ser i samhället bland den manliga befolkningen idag? Porrskadade unga män så långt ögat når. Stackars unga kvinnor vad de får stå ut med, det räckte ju med att läsa tråden "prata-om-det" för att förstå vad som förväntas av dem när de har "sex" med män.

Kommentera

