Hej Malena Ivarsson

Varning! Det här inlägget är ingenting för känsliga människor som inte klarar av att kvinnor talar om män, på samma sätt som män talar om kvinnor, när det gäller heterosex.

Hej Malena!

Jag är en tjej på 22 år som har problem med mitt sexliv. Det är nämligen så att jag tänder oerhört mycket på tanken att knulla min kille i röven med strap-on men han vill inte ens testa! Hur skall jag få honom att göra detta? Jag vet att många killar älskar att bli knullade i röven men han krånglar och vill verka svår…? Jag vet ju att hans prostata kommer att ge honom fantastiska utlösningar men han säger att han tycker det är äckligt. Alla mina andra killar har gillat det och mina kompisar säger också att deras killar älskar att bli knullade i röven med strap-on.

En tjejkompis sa till mig:

– ”Vadå, inte vill…? Det är väl för fan inte frågan om vad HAN vill?? Tryck in den i röven på honom bara!”

En gång passade jag på när vi hade varit på fest och han var jätte-berusad och sov. Vi låg i sked i sängen, jag låg bakom honom och jag kände hans sexiga skinkor mot min mage och venusberg. Jag är bara en kvinna så jag kunde inte hålla mig när han låg där och sexade sig. Tog fram min strap-on, smorde in den med glidmedel och pressade plast-kuken emot hans rövhål. Han stönade till av välbehag och jag tänkte att det var bäst att trycka in den helt, innan han vaknade. Hann bara jucka ett par gånger fram och tillbaka (var extremt kåt). Han vaknade och försökte putta bort mig men jag hade svårt att sluta pga min kåthet men till slut förstod jag att han menade allvar och han var skitsur på mig efteråt. Han sa att  det gjorde ont  trots att han faktiskt stönade högt och juckade emot lite (?) sa att han kände sig våldtagen och funderade till och med ett tag på att anmäla mig till polisen. Jag lyckades övertala honom om att jag inte hade menat något illa. Jag ville ju bara göra det lite skönt för honom. Jag har aldrig varit så kåt i hela mitt liv och jag kan inte släppa tanken på att få knulla min kille i röven.

Jag känner att det här har blivit ett stort problem i vårt sexliv och funderar på att göra slut. Samtidigt älskar jag honom men jag har funderat på att vara otrogen eftersom ett fungerande sexliv och särskilt analsex, är jätteviktigt för mig. Jag fattar inte varför han inte ens vill testa? De flesta killar lär sig att tycka att analsex är skönt, om de bara tränar på det och man tar det försiktigt. Använder mycket glidmedel och sådär. Jag har försökt att få honom att kolla på porrfilmer där killar blir rövknullade för att visa honom hur det ska gå till och vänja honom vid tanken och då blir han kåt men han vill ändå inte testa analsex?

Vad ska jag göra, Malena? Tycker du inte att man i ett förhållande måste värna om sexlivet, det är ju att ge och ta, liksom? Kompromissa? Kanske kan vi planera in lite rövknull, göra ett schema så att han liksom vänjer sig vid tanken och förstår att han måste tänka lite på mig också? Jag vet ju att han kommer att gilla att bli knullad i röven, om jag bara får göra det några gånger och visa honom hur skönt det är. Inte för att jag själv har testat men jag vet att jättemånga killar älskar analsex, tack vare prostatan de har i röven. Det skulle verkligen ge en extra kick och en extra gnista i vårt sexliv, tycker jag. Drömmer också om att få knulla honom i munnen, efter att ha dragit ut plastkuken ur hans röv och alltså få honom att smaka på sig själv;).

Ibland när vi duschar tillsammans försöker jag trycka in ett finger i hans rövhål och det gillade han inte till en början men nu låter han mig hållas och jag ser ju på honom att han tycker det är skönt. Det är otroligt jobbigt att han måste krångla till vårt sexliv på det här sättet. Kanske är det bäst att göra slut? Jag har ju också sexuella behov som måste tillfredsställas! Hur ska jag få min kille att ändra sig?

Kram från lessen och besviken tjej, som älskar analsex och inte kan leva utan det.



28 thoughts on “Hej Malena Ivarsson

  1. Ha ha, jag skrattar samtidigt som jag faktiskt ryser av obehag för det är just så där många män i olika åldrar håller på. Somliga av dessa patetiska dårar frågar inte ens utan börjar direkt försöka trycka in den och tror att det är ok liksom. Porrfilmsskadade idioter, det är det enda jag kan kalla dessa män för. Och nej, det är inte skönt för en tjej däremot kan säkert en del tycka det är ok och kanske till och med lite bra/skönt för att de vet att killen gillar det. Det går ju att lura hjärnan. På slasktratten finns en vidrig tråd om hur man som man ska/kan övertala sin kvinna att ställa upp på analsex. Helt sjukt i mina ögon och dessa män förtjänar fan ingen respekt. Bra skrivet för övrigt. Du fick verkligen fram den vidriga känslan…:)

  2. Återigen detta manliga tolkningsföreträde över kvinnor och en nästan ofattbar egoism hos män? De förutsätter att de skall komma i första hand, deras välmående är viktigast och tror att kvinnan njuter av precis samma slags sex som män, för att det är "det naturliga", det är faktiskt till och med ren "biologi" att penis i slida, tarm och mun är lika skönt för kvinnor som för män? Ha ha ha! Guds mening var väl att man och kvinna skulle passa för varandra som handen i handsken;)? Det mest komiska är ju det här fenomenala sättet, på vilket de gör sina egna handlingar och sin egen sexuella njutning till något "gemensamt" med kvinnor? De kallar allting "sex", "sitt sexliv","analsex" för att det skall låta som om kvinnan också har haft sex, trots att det kanske bara har handlat om att mannnen har runkat av sig, medan kvinnan bara har varit snäll nog, att för hans skull, upplåta och delta med sin kropp medan han tillfredsställer sig själv sexuellt.Det händer ju ofta när män är kåta, att de projicerar sin sexlust på kvinnor och säger att de bara "vill göra det lite skönt för kvinnan". Ha ha ha! Det är otroligt komiskt.

  3. Haha, nej det har jag inte. Det här var mest på skoj men..? Det kanske jag skulle göra, Calle? Ha ha ha! Tror du att tidningarna skulle våga publicera detta? Det riskerar ju att få kvinnor på "konstiga" tankar som kan drabba män svårt?;)

  4. Jag tycker du ska göra det. Kanske får det någon att tänka till. Risken att kvinnor skulle få "konstiga tankar" får du ta!Eller varför inte starta en tråd på Flashback? Möjligheterna är oändliga!

  5. Malena Ivarsson är obehaglig. Jag minns en gång att hon fick ett brev från en kvinna som fått ihop det med en rik och framgångsrik man. Då svarade Malena att hon för säkerhets skull borde ta med S/M-parafernalia till deras sexmöten eftersom rika och framgångsrika män mer än andra gillade sånt. Det handlade alltså inte om kvinnan gillade det eller inte. Utan hon skulle på förhand ställa in sig på S/M-sex för att den rike mannen ev. skulle vilja ha det.

  6. Jag håller med. Hon kallar sig "sexexpert" men det enda hon är "expert" på är manlig sexualitet. Sen är hon också "expert" på att få kvinnor att tro att de inte har en egen sexualitet utan att den bara finns till för att tillfredsställa den manliga.

  7. Faktum är att i senaste omgången av Kanal 5:s "Fråga Olle" så visades ett exempel på ombytta roller enligt vad som beskrivs i blogginlägget …

  8. Tror ni på, att det publiceras i tidningen? Jag är tveksam men nu kommer jag att skicka iväg det och så får ni hjälpa mig att hålla koll?

  9. Jag fick faktiskt en förfrågan här på bloggen, om jag ville vara med i en debatt om analsex i Fråga Olle. På "motståndarsidan", hahaah! Jag tackade nej, bl.a för att jag visste att ni allihop läsare, lätt skulle känna igen mig på min retorik;). Då hade det också varit adjöss med min anomymitet, med påföljden att alla antifeministiska män skulle komma hit och börja kasta ägg på mitt hus, döda min hårboll, spränga min brevlåda, krossa mina rutor, fota mig i trädgården, mordhota mig, skicka förtalsbrev till min arbetsgivare, hota och hänga ut hela min familj på nätet och göra inbrott i mitt och hårbollens hus;). Jag kollar aldrig på Fråga Olle för jag blir bara otroligt upprörd över alla floskler som sprids där. Handlade det om strap-on, alltså? Kvinnor som satte på män i rumpan?

  10. Jag tänkte förstås lite på vad de skulle säga på jobbet och på vad mamma skulle säga om jag satt och pratade om "män som runkar av sig i kvinnors tarmar" i Fråga Olle;).

  11. Ok jag hade inte tänkt att lägga mig just denna debatt då det blir svårt utan att ta till personliga erfarenheter men here we go…Vad är det för nötter som folk träffar, tänker även på ditt förra inlägg. Ja vsiit alla behöver inte gilla sex det är väl självklart men att alla män är egon? Jag har bara förutom en gång återkommer till det, träffat killar och män där det mest maskulina det kunde åstadkomma var att jag hade det bra. Det var viktigare för dem att jag fick orgasmer än att de själva fick. Och de gjorde klart att fejk inte var något som de vill vara med om. Då fick jag istället styra dem till vad som funkade just den kvällen.Och så det där undantaget då. Jo det var i ett av alla det länder som jag bodde i ett tag. Pga av uppfostran så hade han åsikten att det inte var så noga att jag kom varje gång. Det var ju mysigt med 3-minuters under lunchen och så. Det tog mig 20 min att förklara läget för honom med lite upplysning etc så var även han med på tåget hur livte ska vara.Jag undara på samma sätt alltid vad det är för nötter som folk har skaffat barn med. Jag känner ingen i min omgivning som inte delar på hala barnledigheten. Och om någon mamma skulle få för sig att hon vill vara hemma mer så kan hon se sig i stjärnorna efter det. Här ska det bondas på lika villkor.Att nötter finns det är jag helt på det klara med, men att det ska vara i majoritet det ställer jag mig frågandes till. Eller är min omgivning och de vänner jag valt bara en freak avvikelse från normen? I så fall så är i alla fall jag bevistet på att det går att finna alternativ omgivning och liv.

  12. Haha….Jag tycker definitivt du ska in den.Det finns nog mängder utav liknande frågor att bidra med. Det kan nog behövas för att räta upp porrens snedvridna kommersialiserade kvinnoförakt.

  13. Hahaha…. Så bra! För några år sedan hade SVT temakvällar på lördagarna och många gånger har jag tänkt att skriva till dom om dom kunde ha en temakväll och behandla det omvända som t.ex. i "Egalias döttrar" fast utöka repertoaren med reklam, sexbranschen och strippklubbar m.m. Och så visa filmen för det är först när man ser den som man fattar hur sjuk kvinnorollen är. Boken är också himla bra.

  14. Det som är det riktigt skeva med bla. analsex är att det tydligen är något som anses vara standard redan i början av ett förhållande eller vid tillfälliga sexuella kontakter, att unga människor startar sitt sexliv allt för avancerat för att de tror att det de sett på film är på riktigt. Lär ungdomar att även porrfilm är fiktion med skådespelare som är utvalda för att de kan prestera det som visas på filmen samt inte allt för sällan medicinskt bedövade för att kunna genomföra det som sker.Vad människor som känner varandra, har tillit till varandra vill experimentera med spelar ingen roll, men att tro att avancerade sexuella lekar är något man gör under de tidiga sexuellt aktiva åren är fullständigt barockt.

  15. Du måste tala om för mig var du bor, Hmm. Den platsen verkar vara ett paradis för kvinnor;)?Själv känner jag INGA föräldrar som har delat lika på vare sig föräldrarledighet eller vab. Jag känner INGA pappor som har gått ned i arbetstid för att få mer tid över för sina barn och för att bättre hinna med hushåll och hem. "Mina" föräldrar överensstämmer alltså ganska väl med statistiken, vilket inte "dina" gör.Du kan inte heller vara helt obekant med uttrycket "husfridssex" eller att många män klagar över "för lite" sex och att många kvinnor klagar över ett otillfredsställande och stressande hetero-sexliv? Det finns statistik på det också, nämligen.

  16. Ja, det är hög tid att belysa hur heterosexlivet fungerar för många par, eller rättare sagt inte fungerar, pga vanföreställningar som har skapats av bl.a den manliga porren.Hittar ingen mailadress till Malena…? Finns det någon här som prenumererar på Aftonbockens Plus-bilaga?

  17. Ja, det blir ganska tydligt när man vänder på steken, hur sjukt allting är i samhället? Vilka konstiga vanföreställningar som frodas i samhället, i synnerhet när det gäller manligt och kvinnligt? Hur vi själva inte ens ifrågasätter saker och ting, är faktiskt ganska skrämmande.

  18. Det skulle behövas en ny sexstudie i Sverige, anser jag. Tyvärr har det, vad jag vet endast gjorts två, vad man kan kalla seriösa studier på området, dvs "Sex i Sverige".Jag tycker att det är hög tid att nästa studie utförs och att den också utförs av feministiska, kvinnliga forskare och inte män. Det är såklart flest män som har forskat på sexualitetens område genom tiderna och många av dem har presenterat resultatet av sin forskning snarare utefter sina egna vanföreställningar, än sanning och verklighet.Det finns studier som visar att de flesta kvinnor finner penetration i tarmen obehagligt men ändå har RFSU i sin analpraktika uppmuntrat kvinnor till att låta män försöka genomföra anal penetration i kvinnors tarmar, på ett så smärtsamt och skonsamt sätt som möjligt. Erik skrev så jäkla bra om det här:http://kiremaj70.blogspot.se/2011/07/sexualupplysning-pa-mans-villlkor.html"Statistik visar att majoriteten av unga kvinnor finner anala samlag obehagliga. Det skulle alltså finnas behov av en broschyr som uppmuntrar unga kvinnor att säga nej till sådana om de inte själv spontant vill. Men den som tror att RFSUs "praktika för analsex" innehåller något sådant blir besviken. Istället får vi läsa en broschyr som mest av allt verkar vara ett sätt att övertala kvinnor om att det går att genomföra på ett någorlunda skonsamt sätt.""Lär ungdomar att även porrfilm är fiktion med skådespelare som är utvalda för att de kan prestera det som visas på filmen samt inte allt för sällan medicinskt bedövade för att kunna genomföra det som sker."Mycket bra sagt, Anonym! Jag instämmer till fullo!Det är viktigt att komma ihåg, att anal penetration för den som är "mottagare", som allstå blir penetrerad i tarmen, är det mest riskfyllda "sex" man kan utsätta sin kropp för. Jag skrev om det här: http://noboytoy.blogspot.se/2011/01/mer-analsex-och-kvinnors-orgasm.htmlJag skrev också om livslånga skador som gaymän, som har låtit sig penetreras i tarmen har drabbats av, här: http://noboytoy.blogspot.se/2011/01/risker-med-analsex.html

  19. Ha ha ha ja men ibland så tror jag att jag bor i ett helt annat land än andra gör. Ok att jag är medveten att de på Tv i dokusåpa väljer extrema men ändå. Tex Ullared. Var finns dessa människor till vardags? Jag träffar dem aldrig. Tänker på den stackars mannen som hatade att åka till Ullared och bara drömde om att en enda gång få åka till Kanarieöarna istället men tji fick han. Frugan och döttrarna ville shoppa så så fick det bli. Han fick sitta ensam vid grillen och ta sig en sup.Någonstans så får jag en känsla av att det blir upp till en själv hur man låter in tillvaro se ut. Jag respekterar fullt ut dina val. Om du inte hittade någon som vill leva sitt liv på samma vis som du så gör man det bäst själv. Men jag tror många bara låter saker hända. Lite som mannen i Ullared. Att han bara inte åkte till sin Kanraieö själv om nu frugan vägrade. Hller olycklig i tvåsmanhet än att våga säga hur man vill ha det och då riskera att leva ensam.Att jag sedan tycker att det ingår att kompromissa i ett förhållande behöver jag kanske inte säga. Men vissa saker kompromissar man inte om. Det ska vara att bägge tycker lika redan från början. Har man ömsesidig respekt för varandra så brukar det inte vara några problem.För mig så går orden kärlek och respekt med varandra hand i hand.

  20. Haha, jag tror att du bor på en annan planet, Hmm;)!Jag har aldrig hittat en man som är feminist, som inte tittar på porr, som inte anser att han måste ha en viss mängd sex (med mig), som har samma intressen som jag, som vill göra hela sin del av arbetet med hushåll och hem osv, osv. Det är möjligt, som du säger, att det är upp till mig att antingen sänka mina krav eller fortsätta leta efter en man som har samma värderingar som jag, men det är oviktigt för mig eftersom jag inte har några som helst behov av att dela mitt hem med en annan människa. Instämmer i att respekt och kärlek går hand i hand.

  21. Jag är ingen Fråga Olleentusiast men när man zappar mellan kanaler är det lätt hänt att man blir sittande vid spektakulära inslag. Och i Olles fall skickade man alltså runt skådespelaren m m Malin Gramer för att övervaka mer eller mindre bizarra aktiviteter världen runt. Och det är Malins miner(ofta häpna sådana) och skratt som på något sätt gör programmet en smula underhållande.Och jag har för mig att det var ett vanligt svenskt par som idkade ombytta roller …

  22. Haha, måste nog söka i min lilla svarta bok, hitta nån lössläppt karl, införskaffa en strap-on och sätta igång? Tänk om jag kunde filma också och lägga ut i bloggen så att ni fick se;)?

  23. Lycka till, NBT, med målsättningen att få något gaypar att träda fram och avslöjaatt deras aktiviteter hemma i sovrummet lett till bestående skador.Kanske får du rentav JONAS och MARK att träda fram !Men, som de flesta vet, bevaras alla former av mer eller mindre skamliga hemligheter bäst inom familjen. Är det inte trots allt en av familjeinstitutionens viktigaste uppgifter ?F ö tycker jag det blir lite småkul när man skriver i hop istället för ihop när man talar om samlevnadsformer…

  24. Faktum är att gaymän sällan praktiserar anal penetration. Minns inte siffran i huvudet (finns i bloggen) men de flesta ägnar sig åt oralsex.De VET att anal penetration orsakar livslånga skador.Annars instämmer jag. Vad som sker i familjer är hemligt. Det åvilar främst kvinnor i heterofamiljer att dölja ev missförhållanden som ofta mannen orsakar. Alkoholmissbruk, våldtäkter, misshandel, våldtäkter mot barnen, havererad ekonomi osv, osv.I hop, hahha! Det var lite kul! Som en flock?

Kommentera

