Lunchgodis

4 thoughts on “Lunchgodis

  1. OT, men eftersom kommentarer saknas så kanske jag kan få påpeka att jag nu studerat programmet för Feministiskt forum på ABF Stockholm kommande lördag. Tror kanske inte jag kommer att vara där, men den som vill höra t ex Maria Sveland lär ha goda chanser eftersom hon deltar i inte mindre än 3 föredrag !

  2. Jag sade i och för sig inte att jag inte kunde gå men av någon anledning har jag svårt att ta mig ut tidiga (nåja) lördagar. Men teoretiskt sett skulle man kunna ta sig till festen en bit därifrån. Fast då kostar det en liten slant.

Kommentera

