Heta grabbar i vita brallor

Vissa bilder och synintryck, har en förmåga att etsa sig fast i minnet. Jag minns när jag hälsade på syrran en sommar. Vi gick på stan en dag och helt plötsligt började syrran dra mig i armen och säger upphetsat:

– ”Syrran, kolla där! Wow, alltså..”

Hon pekade lite diskret mot en lång, vältränad, solbränd kille i vita brallor, typ jeans. På överkroppen hade han ingenting annat än en mörkgrå väst. Vi fick anstränga oss för att inte stirra ut skönheten totalt:).

Jag tycker att man sällan ser killar i bar överkropp och ännu mer sällan, killar i vita brallor?



Jamen, ni fattar ju vad vi menar;)?



10 thoughts on “Heta grabbar i vita brallor

  1. Det finns faktiskt goda skäl att undvika ljusa kläder. Som du möjligen vet hade Hitler alltid bruna byxor. Napoleon, däremot, hade röd skjorta så att hans soldater inte skulle se om han blev träffad någonstans i brösthöjd …

  2. Men om män torkar sig efter att de har varit på toa så behöver de väl inte oroa sig för vita byxor;)"The little wet spot", om det är den du tänker på;)?

  3. Vitt får mig bara att tänka på hur hopplöst det är att hålla rent. Satt de på en kropp? Det missade jag. Men jag är väl mammaskadad… 🙂

Kommentera

