Tröj-tips

Jag vet inte hur jag hamnade på sajten men en munktröja i lite längre modell, är något som jag har letat länge efter. När jag såg priset, som ju nästan är gratis, tänkte jag att det kanske är ur-usel kvalitet på tröjan men jag tog en chansning och beställde tröjan i grått.  

Tröjan är inte så där vid och pösig i midjan och den tappar inte heller formen som långa tröjor riskerar att göra. Den går över rumpan på mig som är 169 cm lång, är mjuk och gosig att ha på sig och efter x antal tvättar, är tröjan lika fin! Jag är nästan chockad över vilken god kvalité man kan få på en tröja som bara kostar 229 kronor! Observera dock att storlekarna är ganska små. 36/38 motsvarar ungefär en normal small och 40/42 motsvarar en normal medium osv…

Jag blev så nöjd med tröjan att jag beställde två till, i olika färger. Den ena skall jag ge bort till syrran. Nej, jag har inte betalt för att göra reklam för företaget – jag vill bara tipsa om ett mycket bra köp som man kan göra över internet (för oss som avskyr att springa i kläd-affärer).

Tillägg: det bästa av allt är att företaget använder sig av modeller som ser normal-viktiga ut. De raggar inte modeller på anorexi-klinikerna, om jag säger så;)

2 thoughts on “Tröj-tips

  1. 🙂 avskyr också att rusa runt på stan och jaga kläder så jag handlar oftast online. Smidigt och bra och oftast nöjd blir jag dessutom. Bra tips.

  2. Den här tröjan är det första i klädväg som jag har handlat på nätet. Har funderat på att handla kläder och skor på nätet länge eftersom jag, som du, hatar att springa på stan och dessutom ofta lider av tidsbrist. Jag trodde nästan att jag var ensam som kvinna om att hata att shoppa;). Det är du och jag, Bella…

Kommentera

