Jag håller på med…

… ett inlägg om underhållsstöd som kommer att ta lite tid eftersom det är mycket information att ställa samman. Med anledning av den intressanta debatten inne hos MA, känner jag att det kan vara på sin plats att reda ut begreppen kring detta.

Under tiden tycker jag att ni skall läsa Bellas inlägg och jag undrar om det finns en enda kvinna, som inte känner igen sig i det Bella skriver? 

Tänker också delge er lite privat info om mig;)

När jag var tonåring, jobbade jag extra som marknadsknalle ibland på helgerna. Jag sålde bl.a godis, kaffe, kakor, korv och hamburgare.

4 thoughts on “Jag håller på med…

  1. Min känsla är att man måste rätta sig en smula efter kalorimängden i det man stoppar i sig och av de påsar vars innehållsförteckning jag studerat har jag dragit slutsatsen att chips är ännu olämpligare än godis …

Kommentera

