Hjärntvätt vs Avprogrammering

Lillebror har träffat en ny tjej (nummer…102…?), fick jag höra i helgen när han var hemma på besök;)

Jag:
”Jaha, när får jag träffa Matilda då?”

Bror:
”Äh, jag har bara känt henne i typ nån vecka, eller så. Men jag har redan satt på henne två gånger, hahaha!”

Jag:
”Okej, stackars henne men då får vi väl vänta tills du vet om det kan bli nåt seriöst.”

Bror:
”Ja, jag vet! Jag har hört det nu – du ”vill inte fästa dig vid dem i onödan”. Hehe…

Jag:
”Just precis, bra att du har lärt dig.”

Bror:
”Och sen kommer du väl att hjärntvätta henne också?;)”

Jag:
”Fel, brorsan. Det är DU som står för hjärntvätten och sen måste jag avprogrammera dem:)”

Bror:
”Moahaahah! Avprogrammera….?”

4 thoughts on “Hjärntvätt vs Avprogrammering

  1. Hahah! Brorsan hatar när jag säger att han runkar av sig i tjejerna;)Själv säger han att han kn*llar dem eller att "de" har sex. Sen springar han till vår syrra och beklagar sig över hur osexig jag är (storasyster) och hon håller med honom. Då skrattar jag jättemycket åt dem båda;)

Kommentera

