Gott Nytt År!

Igår fann jag, vad jag tror kan vara, en av Sveriges i särklass bästa feminist-bloggar.

Blogg-ägaren är en trebarns-mamma som lever i ett heterosexuellt förhållande. Ni män som läser min blogg, tror jag framför allt kommer att uppskatta att läsa bloggen, om ni vill lära er att förstå feminism samt få konkreta tips på hur ni kan gå tillväga, för att bättre vårda era relationer med kvinnor och barn. Hon skriver och förklarar feminism på ett otroligt tålmodigt, pedagogiskt, lugnt och sakligt sätt och eftersom det inte är jättelänge sedan som hon startade bloggen (men redan har tusentals läsare) så rekommenderar jag er att läsa ikapp bloggen, så att ni hänger med från början.

Hon skriver så himla bra, att jag tänker att jag själv kan lägga ned mitt bloggande – det finns liksom ingenting att tillägga.;)

*skojar*

Här hittar ni henne: http://oxhen.wordpress.com/

Med detta, vill jag önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Vi hörs igen år 2014. Kramar i tusental! /NBT

6 thoughts on “Gott Nytt År!

  1. Men tack fina du ❤ *sjukt generad men jätteglad över det fantastiska berömmet*

    Önskar dig också ett Gott nytt feministiskt år!

    • Du skall inte bli generad utan istället suga åt dig allt beröm, Oxhen. Det förtjänar du verkligen.
      Jag är mycket imponerad av din blogg (något av det bästa jag har läst och jag har varit med ett tag;)) och kommer att följa den slaviskt. Lycka till och keep up the good work!
      Gott Nytt Feministiskt År på dig också!
      /NBT

  2. Oj här har det hänt mycket, bloggflytt och allt. Hoppas du får ha den här bloggen i fred nu. Och framför allt; GOTT NYTT ÅR!

Kommentera

