Repris av Erik Aktivarum

Ni läsare som har hängt med i min blogg ett tag, minns säkert mina inlägg från debatterna som jag gav mig in i, på antifeministernas bloggar? Det hela slutade med att jag blev blockad från både Pelle Billings, Pär Ströms och Ingrid Carlqvists bloggar.

Det skall inte hållas emot dem, i och för sig, eftersom var och en avgör själv, vem som skall få kommentera i ens blogg men det är samtidigt väldigt roligt att antifeministerna alltid beklagar sig över, om de inte får komma till tals i feministers bloggar.

WDF har råkat stöta på en av antifeministerna som jag skrev om i bloggen för några år sedan, Erik Wedin med bloggen Aktivarum och WDF har nu ”återupplivat” mina gamla inlägg om Erik, i sin blogg.

Missa inte denna repris!

Detta är nämligen ett praktexempel på vissa människors mycket förvirrade retorik, där deras ”argumentation” till en början kan ”låta” ganska bra i andra människors öron, eftersom det hela paketeras i ”fina ord”, i syfte att få dem att framstå som intellektuella. Vid en närmare granskning av vad de verkligen skriver/säger så upptäcker man att det snarare är rena rama rappakaljan. Ett fullständigt ologiskt ord-bajs, uppblandat med lite herr-parfym för att inte stinka alltför illa.

Se alltid till att läsa eller lyssna mycket noga när ni stöter på den här typen av retorik, inte minst när den dyker upp hos våra politiker.

Kommentera

