A true poo story

Tycker ni att jag verkar vara frånvarande? 😉

Här kommer något som ni kan roa er med tills jag är tillbaka igen (har för mycket att göra för tillfället).

Jag brukade alltid skoja med min f.d lilla bonus-dotter (som tyckte att det var ”pinsamt” att det luktade illa ibland när hon hade bajsat) och säga att vi tjejer normalt inte bajsar, men OM vi gör det så luktar det faktiskt bara parfym ändå. När jag själv hade bajsat och hon frågade om det luktade illa inne på toan, svarade jag alltid:

– ”Nej lilla stumpan, det luktar bara parfym, som du vet. Det är bara när pappa har bajsat som det luktar illa på toan.”

Då flinade hon alltid och sa:

– ”Men NBT, så säger du aaalltid men jag VET att det inte luktar parfym!!”

A true poo story:

2 thoughts on “A true poo story

Kommentera

