Tisdag och feminist-pepp!

Först vill jag bara låta er veta att jag lever. 🙂

Sen vill jag bara låta er veta att jag kommer att missa Nordiskt Forum i Malmö pga mitt (*svär*) skit-jobb som tar all min fritid ifrån mig. 😦

Sen vill jag inte gnälla mer utan presentera veckans feminist-bloggar för er:

Femcat

Alias lilla My

Brunheten

Trevlig läsning tills vi hörs igen, mina kära cyber-vänner! 🙂

Det dröjer åtminstone en vecka till. Plikten framför allt. Suck….

Tack för ert tålamod och tack för att ni fortfarande tittar in här i bloggen då och då. ❤

2 thoughts on “Tisdag och feminist-pepp!

  1. Synd det där med Nordiskt Forum. Du missade ju bl a norska jämställdhetsministern …

    • Ver: Ja, jag är oerhört besviken över att jag missade NF. Var du där? Jag hörde att det var oerhört bra? Om vi bortser från den så kallade ”jämställdhetsministern” i Norge, då. BU!!! *kastar ägg*

Kommentera

