Veckans feminist-pepp!

Ni kanske har märkt att jag har tagit ett par veckors semester från Feministblogg-peppen? Sanningen är, att jag faktiskt har glömt bort feminist-peppen under två veckors tid (minst). Den liksom bara försvann i min hjärna i semester-tider då jag inbillade mig, att det inte fanns någonting alls för mig att ”passa på”. Inga tider att hålla, ingenting speciellt som måste göras på bestämda datum/tider osv men ack så min hjärna bedrog mig. Som tur är, har ju klippan Calle som vanligt koll på läget och ni hittar alla tidigare feminist-peppar inne hos Calle här.

Den här veckans feminist-pepp är:

Ett oskrivet blad

Arga Sara

HYDRADOKTRINEN

Trevlig läsning!

2 thoughts on “Veckans feminist-pepp!

    • Calle: Jag förstår det, min vän *skäms*
      Jag tänkte på peppen inför förra tisdagen, dvs att jag måste komma ihåg den men så kom något annat i vägen när tisdagen väl infann sig och då försvann den hur huvudet igen. 😉 Men nu är jag med på tåget!

Kommentera

