Äntligen Dallas!

Jag är, som ni kanske vet, otroligt dålig på att följa olika tv-serier/draman. Det beror på att jag har svårt att lägga på minnet vilka dagar och tider de sänds samt att jag har extremt svårt för fantasi-serier som inte tillför någon som helst kunskap/värde, utan som bara finns till för att fördriva tiden mer eller mindre. Dallas är förstås en lika fullständigt hjärndöd tv-serie och en sån där typiskt tramsig romantiserad Hollywood-fiktion och det finns egentligen bara EN anledning till att jag följer serien. Detta är anledningen: *flämt*

   

 

     

Josh Henderson är en amerikansk modell, skådespelare och sångare. Jodå – hunken kan sjunga också!!:

Det här måste vara världens mest perfekte man?:

”My mother always said she thought I was destined to be in front of the camera from a very early age. But she never pushed me to pursuing the entertainment industry. It totally just kind of happened out of nowhere. So she was right. Momma knows best!”

Josh Henderson has one of those faces that make you wonder how God could be so all-knowing: a perfectly upturned nose and full lips complement wide-set, heterochromatic eyes—one’s deep sea blue, the other’s turquoise.”

” I am a very approachable and personable person, and I always put myself last. Whether it’s family or friends, I always think about them first.” 

Jaja, okej – han snackar förmodligen bara en massa skit han också, men het är han i alla fall. 🙂

Tio minuter kvar tills det börjar. Nu måste hårbollen och jag bänka oss i fåtöljen framför teven. Over and out. /NBT

10 thoughts on “Äntligen Dallas!

  1. Jaha, det är en säsong två eller är det en repris? Jag har hängt med dåligt när det gäller Dallas. Jag har dom fem allra första säsongerna på box var det på 80-talet men jag har inte tittat på dom ännu.

    Hunken ovan går otroligt sexigt det har jag iallafall sett. 🙂 Den andre brodern var trädgårdsmästare i Desperate Housewifes och den gillade jag.

    • SQE: Det är säsong två nu. Hunken både går, talar, sjunger och dansar sexigt och det är ju inte så konstigt när Gudinnan har gjort ett sånt bra jobb med hans utsida. Mums.
      Mamma tycker att den andre brodern är snyggare. Båda har varit med i Desperate Housewifes, som jag har förstått det. Jag har inte själv följt den serien.

      Jag blev lite besviken på hunkens kalsong-scen ikväll, måste jag säga. Han hade inte rakat av håret på låren. 😦

    • Jättealbatross: Godisregn! 🙂
      En sak får en säga om den yngre generationen män idag, iaf? De har fantastiskt sexiga kroppar.

    • o3: Jag har totalt missat DH och kanske sett som mest, ett halvt avsnitt av serien. Det retar mig att jag därmed också missade den här sexige hunken. 😉

    • Calle: En kvinna bor väl inte ihop med en man, bara för att hon tycker att det är så jäkla roligt?
      Då måste han ju väga upp sina vidriga egenskaper och personlighet med att åtminstone se sexig ut och betala räkningarna åt en? 😉

  2. Serien Dallas var väl på något sätt nyskapande i början men blev
    efterhand helt outhärdlig. Bottennappet var väl när man sedermera
    retroaktivt avfärdade en hel omgång av serien med hänvisning till
    att någon bara hade drömt alltihop.

    ”Swan Song: Patrick Duffy, som spelade J.R.s lillebror Bobby valde att lämna serien på våren 1985, detta genom att Bobby blev överkörd av sin svägerska Kathrine, som var olyckligt kär i Bobby och egentligen försökte köra över Bobbys hustru Pam. Bobby blev så illa skadad att han avled. Efter en säsong utan Bobby och en massiv tittarstorm mot CBS övertalades Duffy att återända till serien och man valde att avsluta säsongen den 16 maj 1986 med att Bobby plötsligt stiger ur duschen och säger god morgon till sin hustru Pam. Tittarna fick vänta ända till höstsäsongen för att få förklaringen. Då visade det sig att Pam bara hade drömt att Bobby dött (och allt som hänt efteråt). Detta innebar förstås vissa logiska brister i handlingen som bara förklarades nödtorftigt.”

    • Ver: Ja, just det! Den där löjliga ”drömmen” har jag ett svagt minne av. Det blir väl så, när idéerna tar slut och den never-ending-storyn must go on för tittarnas skull?

Kommentera

