Heterosexuella tror ofta att deras sexualitet är lite ”finare” än andras

Jag har tidigare skrivit om den heterosexuella propagandan som världens olika stater gemensamt sprider, i mer eller mindre omfattning.

I vissa länder, har de manliga makthavarna skapat lagar som förbjuder allt annat sex än hetero-sex, dvs det är förbjudet i lag att dela sin sexualitet med andra människor, än de av motsatt kön. I vissa länder, har manliga makthavare skapat lagar som tvingar den kvinnliga befolkningen och till och med små flickebarn, att låta sig våldtas av män. Dessa manligt skapade, lagliga mans-våldtäkterna mot kvinnor och mans-våldtäkterna mot barn, kallar män ofta för ”äktenskapstvång” och ”barnäktenskap”. Utöver rent lagtvång, för att tvinga folk in i heterosexualitet, bedrivs heterosexuell propaganda i allt från tv, internet, tidningar, reklam, filmer osv, osv:

Män får inte kramas:

http://noboytoy.blogspot.se/2012/03/man-far-inte-kramas.html

”Jag undrar liksom var alla sexism-motståndare är, när det gäller den manliga heteroporren på nätet? Är denna ”familjeanpassad”? Jag undrar över alla YouTube-klipp, där kvinnor visas upp, nakna och i rena rama samlagsposerna med både män och kvinnor? Jag undrar över alla halvnakna kvinnokroppar som visas på bild i våra dagstidningar?

Är allt detta ”familjeanpassat”, alltså..? Medan två män, som kramar varandra, skulle vara stötande för ”familjer” på något sätt? Vilka ”familjer”? Kan det vara ”kärnfamiljer” man menar?”

Förbjud sexuell propaganda:

https://noboytoy.wordpress.com/2012/03/02/forbjud-sexuell-propaganda/

”Det finns annars risk för att homosexuella blir stötta och lite äcklade av att se heterosex och kärnfamiljs-fjäsk överallt. Tänk hur obehagligt det måste vara för homosexuella att ständigt tvingas se män och kvinnor som hånglar med varandra och hur män runkar i kvinnors vidöppna sköten i den manliga heterosexuella porren?”

Heterosexuella är i regel en mycket sexfientlig grupp människor, med gigantisk fobi för andras sexualitet. De inbillar sig gärna att just deras sexualitet är den ”vanligaste”, den mest ”normala”, den ”naturliga”, den ”rena” och den (enda) som är sprungen ur ”kärlek” och ”närhet” mellan parterna.

Till och med heterosexuella kvinnor, tror ofta att deras sexualitet är lite ”finare” än t.ex homosexuella mäns. Som om de tror att deras sätt att suga k*k eller att låta sig bli penetrerade analt och vaginalt av män, är lite ”renare” och ”finare” än när män gör detsamma åt män? En heterosexuell kvinna sade till mig en gång:

– ”Jamen, alltså jag har ingenting emot bögar men jag vill helst inte behöva titta på när de hånglar och har sex med varandra. Jag tycker faktiskt att det är lite äckligt.”

Jag:

– ”Alla de människor som inte är heterosexuella, tycker förmodligen att ni heterosexuella är minst lika äckliga och ni skäms ju inte direkt för att visa upp era vidriga sexuella aktiviteter i er hetero-porr eller att hångla med varandra öppet, på gator och torg.”

Kvinnan gapade av förvåning, fnittrade till lite generat och blev röd i ansiktet. Jag tänkte att hon kanske såg framför sig, hur hon själv och hennes pojkvän ser ut när de har sex. 😉

sex_behind_shutter_01

Först och främst vill jag påstå att vi autosexuella är den största gruppen i världen, om vi nu måste jämföra vad som är ”vanligast”, sexuellt. Jag kan inte tänka mig annat, än att det finns fler människor som tillfredsställer sin sexualitet på egen hand än vad det finns, som låter andra göra det åt dem. Det verkar mest sannolikt.

Vad gäller tron hos många heterosexuella att deras sexualitet är lite ”finare” och ”renare” än andras kan vi ju bara konstatera (för att ta ned dem lite på jorden):

1. Heterosexuella människor pippar som kaniner och de är ofta så jävla kåta att de inte ens ”hinner” skydda sig mot sjukdomar och ofrivillig graviditet.

2. Heterosexuella människor är orsak till alla aborter i världen.

3. Heterosexuella människor är orsak till överbefolkningen i världen.

4. Heterosexuella människor sprider en jävla massa dödliga och farliga sjukdomar, som t.ex hiv/aids, gonorré, klamydia, livmoderhalscancer, muncancer, analcancer etc. Det är inte heller ovanligt med våld/tvång under hetero-sex, vilket kan orsaka långvarigt psykiskt lidande för många inblandade.

5. Heterosexuella människor har ofta svårt att leva ihop. Av den anledningen, är många stater i världen generösa mot sin heterosexuella befolkning och erbjuder dem t.ex gratis så kallad ”familjerådgivning” på skattebetalarnas bekostnad, för att de skall kunna ”hålla ihop” bättre och för att minska deras separationer/skilsmässor.

6. Heterosexuella människor är överrepresenterade i våldtäktsstatistiken – de tvingar sin sexualitet på varandra (och andra) med våld och skattebetalarna får stå för rättsväsendets nota.

7. Heterosexuella bråkar ofta om de barn som de har satt till världen, i så kallade vårdnadstvister. Dessa, samt diverse andra tvister mellan heterosexuella par kring bodelning och liknande, hamnar också på skattebetalarnas nota.

8. Heterosexuella människor är orsak till sexualslav-handeln med människor i världen.

Ja, listan kan göras lång. Ni kommer kanske på fler fenomen som kan hjälpa heterosexuella med deras, ofta sinnessjukt grandiosa självbild? Jag menar – alla vet ju hur heterosexuella människor ser ut när de kn*llar och det brukar inte vara någon vidare vacker syn, om jag säger så. 😉

Fanny skrev förresten om dessa märkliga hetero-relationer för ett tag sedan:

http://www.arsinoe.se/mixade-aktenskap/

 

 

 

 

16 thoughts on “Heterosexuella tror ofta att deras sexualitet är lite ”finare” än andras

  1. vi får inte glömma att i många där är det förbjudet att dela sexualitet med sig själv

    — jag tycker givetvis hela det offentliga rummet Måste avsexualiseras.
    jag har mkt svårt för människor som bär sin sexualitet på utsidan och jag skiter i om de vill ligga med män, kvinnor eller båda två

  2. Man kan minsann vara jätteheterosexuell och tycka att det är äckligt att se andra heterosexuella ha sex med varandra. I am pryd and I’m proud! 🙂 Jag har inget emot doing (rätt motiverad med rätt person) men helst inte seeing (andra personer vilkas sexuella utlevelse inte intresserar eller tänder mig ett smack)!.

    • Flora T: Till och med heterosexuella kvinnor, uppger att de tycker att den manliga heteroporren är äcklig och avtändande. Jag vet inte varför för de gör väl likadant i sängen?

      • Ja, det är väl att många som gör det men tack och lov har jag annorlunda och mycket bättre erfarenheter så just sexualiteten har inte varit så tokig för mig. Men så har jag heller aldrig ”ställt upp” på sånt jag inte tycker om eller är obehagligt. Det har alltid varit självklart för mig såväl som de män jag haft relationer med. Priset att leva med män och underkasta sig alla deras andra krav och fasoner har dock varit för stort och i längden inte värt sexet.

        Jag har hellre frihet, ro i själen och trivsel än sex med någon som är egoist och inte visar intresse för och omsorg om mig och inte vill ta ansvar för det som borde vara gemensamt.

        Nej tack! Inte på de villkoren! Aldrig mer! Den relation jag har nu är av en mycket öppnare och mer okonventionell sort (absolut ingen sammanboende) som passar min livssituation NU och är givande för oss båda. So far… 🙂

      • Flora T: Jag har ställt upp i viss mån. Jag påstås ha ”haft sex” men oftast är det män som har haft sex med min kropp medan jag har tänkt på annat.

        Jag vet ärligt talat inte vad kvinnor skall med män till? Till vilken nytta, liksom? Jag har aldrig mått bättre, sedan den dagen jag beslutade mig för att utesluta män ur mitt hem och privata liv.

    • jag gillar antislogans,, ”pryd and proud”, braaaa: STOLTPRYD. fk u opryden – – xD

      men vill även tillägga att jag är rätt opryd va men tycker det är totalt supertrist ändå !

      kul artikel jag vände direkt på titeln och ba men nej det är inte en mänsklig rättighet att få tillgång till andra för att tillfredställa sin sexualitet men
      en del av frågan här handlar om rätten till sin egen sexualitet och dess tillfredställelse,
      hur män har tänkt sig att bara de har rätt till detta, på andra t.o.m

      ”vulgärt gjort”
      lol ja för det är mindre vulgärt att ljuga om allt och spendera hela livet med att göra sin flickvän till ett redskap
      subtil våldtäkt är inte snyggare, olo

      heteronormativitet är väll provocerande sure
      men i kontexten blir jag irriterad på vuxna människor som springer runt
      HEJ ja e hetro, homo, bi
      alltså där en hela tiden VET detta om dem
      som om det var en fråga alls i rummet

      + säger det igen våldtäkt är ett mansproblem.

      • Ja det är ju detta som måste hamras in om och om igen. Om hos vem/vilka problemet ligger,. ”Pryd” ser jag som ett skämt och skämsord. Det används som ett tillhygge mot kvinnor som har sexuell integritet och har ingenting med dessas förmåga till sexuell inlevelse /utlevelse att göra. Precis som du gillar jag att leka med ord och begrepp. ”Antislogan” var ett nytt och bra begrepp för mig! Tack för det o3! 🙂

      • Flora T: Pryd, tror jag är ett naturligt tillstånd för kvinnor. Det var nog inte menat att kvinnors kroppar skulle utsättas för manlig penetration på regelbunden basis och jag tror att det är anledningen till kvinnors generella motstånd mot (för mycket) hetero-sex.

  3. Eftersom jag tycker det gått roll i ordet så föredrar jag att tala om ”integritet” för integritet är banne mig det viktigaste en kvinna och en människa öht taget kan uppnå i livet tycker jag. Det är det du har uppnått nu och det är en form av zen närmast! 🙂

    • Flora T: Alla människor har en inbyggd integritet, tror jag. Tyvärr har manssamhället skapat en bild av könen, att kvinnor skall ha mindre kroppslig integritet än män och detta sätt för kvinnor att försöka göra våld på sina Jag, skapar ofta psykisk ohälsa.

  4. skojja la lite med Flora
    eller även om vi inte är så kallat pryda
    finns de säkert dem och det är inget jävla problem ^^
    typ yup xD

    im the old fashiond kinda troll 😉
    men deklart integretet är bättre,
    jag tycker det har gått liberalkapital i allt

    …mansproblemisterna brukar ju köra på suicide-themanproblem,
    eg är det ganska kul
    en kan undra hur många tjejer som försöker och eller lyckas p.g.a mäns övergrepp

    + många verkar bli sjuka av de offentliga rummets sexualisering. men detta är ett individuellt problem om skin på näsan? eller vad var det nu…

Kommentera

