Killar som snackar skit om tjejer sexuellt

Vi har fått en ny blogg-kompis – Svarta känslor! Rekommenderas varmt:

http://svartakanslor.blogspot.se/

🙂 🙂 🙂

Lite annat nu.

Har ni tänkt på hur många hetero-män det finns som snackar skit om och skvallrar om kvinnor på ett sexuellt sätt, när de egentligen borde vara jävligt tacksamma över att det finns kvinnor som orkar ligga med dem överhuvudtaget?

Jag tänker t.ex på de där männen som berättar för en (och förmodligen alla andra oxå), vad deras ex-flickvänner och ex-fruar gjorde i sängen eller vad deras mans-polare har gjort mot kvinnor i sängen och hur de alltid framställer kvinnorna som t.ex ”vrål-kåta”, ”sexgalna”, ”frigida”, ”illa-luktande”, ”tjocka”, ”slappa i muffen”, ”döda fiskar” etc, etc.

Från män, har jag hört om hur kvinnor påstås bete sig sexuellt. Kvinnor själva, brukar inte tala högt och brett om sin egen sexualitet så hur sanna de här olika manliga sex-berättelserna (skvallret och skitsnacket) är, vet jag inte men jag håller det för sannolikt, att män gör som de brukar, dvs överdriver, skvallrar, pratar skit, skryter, skyller ifrån sig och bara berättar halva sanningen. Några exempel från mitt privata liv:

– ”Peters nya tjej pissar på sig när det går för henne. Ha ha ha!! Fan vad vidrigt.”

– ”Han knullade henne på köksbordet men tappade ståndet eftersom han var aspackad. Då greppade han en banan i fruktskålen, körde upp den istället och hon njöööööt som fan!”

– ”Min tjej vill ha sex VARJE DAG! Fan jag pallar inte för hon måste bli slickad för att komma, och jag orkar fan inte ligga mellan hennes ben och lapa varenda jävla dag!”

– ”Jag har lägenheten över Johan och på nätterna hör jag hans tjej yla när hon får kuk – hon är riktigt kåt. Hans förra tjej hördes inte alls, hon var helt tyst.”

– ”Fredde knullar en rulltårta, ha ha ha!”

– ”Min tjej vägrade ha sex så för att hämnas gick jag upp, satte på en p-rulle och började runka. Då fick hon dåligt samvete hehe, kom ut i vardagsrummet och sög av mig i soffan.”

– ”Helvete, Josefin luktade riktigt, riktig sur fisk mellan benen! Det gick fan inte att sticka ner näsan där!”

– ”Jag saknar min förra tjej ibland. Hon stönade så skönt när jag knullade henne. Åh fan vilka schyssta lökar sen – D-kupa men inte alls hängiga”

– ”Med tjejer som har fött barn, måste man först lyfta på hela skinn-påsen på magen innan man ens kommer åt gylfen på deras brallor.”

– ”Min förra tjej var psykiskt störd, asså. Hon lipade varje gång efter sex.”

Jag svarade:

– ”Åh, men shit? Är du så dålig i sängen…?”

– ”En tjej genom jobbet som är anställd av våra leverantörer säger att hon bara älskar att suga kuk – det är det bästa hon vet.”

Jag svarade:

– ”Vad skumt..? Men hon kanske har nån sån där diagnos? Det är ganska vanligt bland tjejer nu för tiden.”

Ni kan säkert fylla på här…?

 

 

 

 

16 thoughts on “Killar som snackar skit om tjejer sexuellt

  1. Jag har aldrig tänkt på det men det stämmer ju. Ex en kille berättade

    ”Hon som jobbar i musikaffären lotta el va hon heter. Hon hade sex med en kille framför en kamera som han riggat. Sen kom hans polare in o medan hon blev knullad sög hon av hans polare oxå. Den tjejen njöt alltså! Jag har sett filmen haha o det har ju halva stan oxå.”

    • Jag vet inte om det är sant men jag har hört flera killar som säger att dom har sett filmen stackars lotta.

      • stinapina: De måste naturligtvis framhålla, hur de tyckte att Lotta ”njöt”. Vi förstår ju alla vilka som njöt.

  2. Hihi nu får jag nästan lite hybris här 😀

    Ett bidrag till listan: ”jag k**llade ofta griskvinnor när jag var ung. De är så tacksamma, lätta att få” Griskvinnor? ”ja men du vet, inte så snygga”.. eh ok.

    Fast, för att dryga ut det hela med en rätt så smutt manlig kommentar: ”Det går inte att förföra en feminist, och jag tror det är det som skrämmer många män” hahaha ja. så sant.

    • Egon: Det finns faktiskt många män som knullar djur. Det är till och med så att veterinärer har börjat protestera mot all manlig penetration som skadar/dödar katter, hundar, får…Är du säker på att det inte var suggor han menade…? 😉

      Tack för ditt bidrag och all lycka till med bloggen!

  3. – ”Helvete, Josefin luktade riktigt, riktig sur fisk mellan benen! Det gick fan inte att sticka ner näsan där!” lol dude ”din brutta” har legat med en annan ^^
    – – –
    Snubbe 18
    – efter att jag hörde pappa berätta skämtet om eltejp och hamster, kan jag inte sluta (försöka) ligga med små /feta/ gothartjejer

    Snubbe 25
    – du, du borde prova henne, man får göra vad man vill, jag svär
    Snubbe 25
    – du behöver inte erbjuda henne mat eller husrum, släpp inte in henne, håll henne kort

    Snubbe 25
    – dude, någon kommer att ligga med henne ändå, har du sett hon kan knappt stå upp, vad har jag gjort mot dig?

    Gubbgäng 45+
    – om hon blöder kör vi bröder

    Gubbe 50 till son 20
    – om du letar efter en tjej att ligga med får du en hora

    Gubbe 50 till son 20
    – akta dig för smarta och snygga tjejer

    Snubbe 20
    – det var som att cykla naken genom tingstadstunneln i motvind
    – nä det var trist hon kom för lätt

    Snubbe 26
    – hela tiden kritiserar ni mig för att lyssna på lady gaga och britney spears, ni tror att det betyder att jag ligger med småtjejer. Men det är så att jag umgås bara med dem socialt, ni förstår jag relaterar till dem, och inte till äldre kvinnor, som jag inte ser som människor på samma sätt

    • o3: Vem var det som sa, att män är djur…? 😉

      Kvinnors eventuella dåliga lukt i underlivet, är mäns sperma oftast orsak till men det fattar ju inte män och dessvärre inte heller alla kvinnor.

  4. Jag sa ”människan är ett djur” och tjejerna utropade förfärat ”vi är inga zebror!”
    ”nej”, sa jag, ”vi är djuret människa” – ”nej nej vi är människor, vi är inga djur” 😉

    en frigjord homosexuell kukbärande bekant utbröt plötsligt ”tjejer – lär er tvätta fittan” !

    det är sjukt kul ur en synvinkel ^^ alla fiskhistorier o en ba euuuhm sperma stinker/smakar rutten kaviar och vulvan doftar/smakar vanilj – och blod D

    • o3: 🙂
      F*ttan skall inte ”tvättas” med annat än vatten. Den är ett självrengörande organ precis som ögonen. Det är alltså sperma och andra liknande onormala företeelser för f*ttan, som förstör ph-värdet i den.

      • o3: Det skall inte vara några som helst parfymer i underlivet – bara vatten. Slidan är som sagt självrengörande men sperma orsakar ofta dålig lukt hos kvinnor. Då får de ofta panik och börjar tvätta, tvätta och tvätta – och förvärrar det hela. Det hade varit bättre för dem, att kräva kondom. Då blir de av med både svampinfektioner, dålig lukt och andra underlivsbesvär. Men det talas det förstås tyst om. Kvinnor får ju inte ”skrämmas” till att tro att deras besvär orsakas av sexuellt umgänge med män. 😉 Då blir det jättesynd om män.

  5. du kan dra lite rosenblad i kallt vatten å skölja me 🙂 t.ex –
    konstigt många är allergiska mot plast …
    – asså avbrutet samlag … en idag föraktad metod, som för mig fungerat bra
    i relationer, såklart
    .inga P:n.
    läste en artikel, av min moster, i ämnet – many years ago 🙂

    ja var någonstans är anti-hpv mediakampanjen i nivå med ”AIDS-upplysningen”?!
    – MÄNS SPERMA GER ER LIVMODERSHALSCANCER MED VIRUSET HPV (Humant papillomavirus).
    (en undrar. Mkt bra att alla blir kallade till test idag, tycker jag ändå)

    för många unga tjejer har blivit insisterade spiraler …

    Snubbar snckar:
    (Ants Orats om Betti Alver)
    – Hon hade inget av ”sekelskiftesposer” över sig

Kommentera

