Varför det är viktigt för kvinnor att få vara ensamma

wilde

7 thoughts on “Varför det är viktigt för kvinnor att få vara ensamma

      • Jag bara älskar den där. Finns även en låt av samma artist som heter ”No love”.
        I din smak ?

      • ”Between 1972 and 1976 Armatrading made a total of eight appearances in session for the John Peel show and the decade saw her become the first Black British female singer/songwriter to enjoy international success.[13]”

        Handlar alltså om en artist som varit lite grand av pionjär och som
        jag s a s återupptäckt. Går omkring och gnolar på en och annan av
        hennes hits när ingen ser mig.

        Det där med texter är knepigt. Jag kan oftast bara enstaka rader
        här och där. Insåg när jag läste om ”No love” att den kan tolkas
        lite olika men inte hamnar jag i dina associationer direkt …

        ”Sometimes I wish that I could stop you from talkin’
        When I hear the silly things that you say
        I think somebody better put out the big light
        ‘Cause I can’t stand to see you this way”

        NÄR JAG GNOLAR PÅ OVANSTÅENDE TÄNKER JAG inte PÅ DIG, NBT …

      • Ver: Självklart tänker du INTE på mig när du gnolar texten. Du älskar ju mig och min blogg och lyssnar mer än gärna på mina kloka ord.

Kommentera

