Hur var det nu igen…?

MÄNONÖDIGA

4 thoughts on “Hur var det nu igen…?

  1. Hej…..ville bara tacka dig for att du skriver den har bloggen. Det var det sista jag laste innan jag slackte lampan och la mig for att sova i morse. TACK och KRAM.

  2. Faktum är att jag kan inte komma på en enda vettig anledning till varför en skulle behöva en man? Och jag har ju provat några gånger och funnit att det är ganska meningslöst. För mycket jobb och i princip ingen utdelning, dvs en mycket dålig affär för mig som kvinna.

    • Ann: En kvinna som jag talade med för ett tag sedan sade att hon möjligen, möjligen skulle kunna tänka sig ett heterosexuellt boende igen men bara om mannen är en mycket generös mångmiljardär. 😉

      Det finns ingen win-win i heterosexuella relationer. Kvinnan går alltid ut som den stora förloraren och det är anledningen till att det är män, och inte kvinnor, som sitter och skriker i högan sky, över att de måste leva ensamma i landet Sverige där de flesta faktiskt gör det. 😉

Kommentera

