LUF vill att män lagligen skall få runka av sig i lik

Många av er, har kanske hört historien om den svenska kvinnan som gick på gyn-undersökning och blev väldigt orolig för att något var fel, då hon plötsligt blev inkallad till mottagningen för återbesök?

På återbesöket satt polisen och väntade på henne.

Det visade sig att kvinnan hade lik-mask i underlivet. Hennes pojkvän arbetade nämligen på ett bårhus och hade ägnat sig åt att runka av sig i människo-lik där.

Är historien sann? Jag vet inte. Jag kan bara säga att jag känner en person, som i sin tur känner den här drabbade kvinnan väldigt väl och som hävdar att det hela är 100% sant. Och varför skulle det inte kunna vara det? Det är ju inte vare sig första eller sista gången som en man runkar av sig i lik. Men, men – var och en är fri att tro på vad den vill.

Jag kom i alla fall att tänka på den här historien/skrönan, när jag läste att Folkpartiets ungdomsförbund (som nu har bytt namn till Liberalerna) har lagt förslag om att legalisera incest och nekrofili.

”I helgen har storstockholms Liberala ungdomsförbund, LUF, haft kongress. De har där valt att ta sexliberalismen några steg längre än vad förbundet gjorde 2015, då de beslutade att sex med djur ska legaliseras. Nu är det sex mellan syskon och nekrofili, alltså sex med döda kroppar, som ska bli lagligt.”

Jag undrar – hur står det till i våra politikers huvuden nu för tiden? Har de inget bättre för sig än att strida för att män lagligen skall få runka av sig i döda människor (också)? Eller att storebror skall få ha sex med sin lillebror, åtminstone så länge båda är över 15 år?

Ingen tror väl att Sveriges kvinnliga medborgare skulle strida för den här typen av frågor? Vilka kvinnor skulle ha någon som helst sexuell nytta av döda människor och hur många kvinnor skulle vara intresserade av att ha sex med sina egna bröder och/eller systrar?

I rättvisans namn, skall nämnas att moderpartiet och Liberalernas kvinnoförbund har tagit starkt avstånd från de här sinnessjuka förslagen från de unga killarna i Liberala Ungdomsförbundet.

 

 

26 thoughts on “LUF vill att män lagligen skall få runka av sig i lik

  1. Efter alla j-a galenskaper om mäns så kallade sexualitet kan man bara konstatera att inga snorrar what so ever borde släppas lösa annat än vid grundligt planerad barnalstring.

    • Varför då för? Lättare att släppa dom lös när dom är på ett eget rum med en kopp, i så fall. Barnalstrande kräver inte att någon man närvarar. Man-frö är allt som krävs. 😛

    • MA: Man undrar ju om det överhuvudtaget finns några gränser när det gäller manlig sexualitet? Hur långt är våra politiker egentligen beredda att släppa den manliga sexualiteten? Det är i princip redan riskfritt för män att våldta både kvinnor och barn, i och med att bara knappt 5% av de anmälda sexualbrotten leder till straff.

      Vad väntar härnäst? Laglig incest, djursex, nekrofili, statliga bordeller, barn”äktenskap”? Allt för att tillfredsställa det manliga sexuella nöjet, på kvinnors och barns bekostnad?

  2. Kvinnorna i det partiet måste känna sig spyfärdiga och allvarligt ta sig en funderare på vad det röstar på. Så klart är det män som vill detta.

    • Ann: Det är förstås män som ligger bakom det här. Kvinnorna som engagerar sig i Liberalerna borde verkligen ta sig en funderare. De kan ju framstå som lika ”konstiga” annars, menar jag. 😉

      • Dock är det ju lite sorgligt att en kvinnlig ordförande (Cecilia Johansson) gått ut och försvarat det hela, kanske är det dock press som satts på henne? Helt galet och verklighetsfrånvänt förslag oavsett

      • Alexander: Det är ganska vanligt att män skickar fram kvinnor för att försvara mäns sak och intressen.

        Män och deras organisationer som skickar fram kvinnor för att tex försvara att män vill köpe-runka i prostituerade kvinnor och barn. Män och deras organisationer som vill att kvinnors aborträtt skall inskränkas/förbjudas. Män och deras organisationer som tycker att kvinnor skall sälja sina barn, s.k surrogatmödraskap. Män och deras organisationer som vill runka av sig i lik och kn*lla sina syskon. Etc etc.

        Det är lika vanligt att män påstår sig ”känna” nån lycklig hora, känna nån kvinna som ångrar abort eller känna någon kvinna som skulle ha intresse av lik för sexuella syften. 😉

  3. http://www.dn.se/kultur-noje/kronikor/fredrik-strage-plotsligt-gar-det-att-koppla-den-politiska-mitten-med-dod-och-erotik/

    Läser oftast denne krönikör, en riktig nörd med dito uppsyn trots uppnådd medelålder.

    http://www.girlsandcorpses.com/about.html

    Om du tycker ovanstående är för magstarkt kan du väl censurera. Kommer ihåg att
    jag en gång (i livsmedelsbutiken !) fick syn på en tidning med titeln Guns and Ammo
    och att jag då tyckte det verkade en smula kinky. Men NRA är ju mäktiga.

    Känns nästan som satir, kan jag tycka …

    • Ver: Återigen ges bevis på hur män alltid försöker involvera kvinnor i mäns intressen. Nu vill män skylla sin nekrofili på kvinnor och låtsas som att kvinnor också skulle efterfråga möjligheten att få ligga med lik. 😉 Vi ser detta manliga fenomen överallt.

      Som sagt, kvinnor har ingen som helst sexuell användning av lik. Inte ens heterosexuella kvinnor av mans-lik. Att de känner för att döda sina män ibland innebär ju inte att de gillar deras lik bättre.

      • Själv har jag (trott eller ej) nån kvinnlig bekant (ytlig bekant, vi hörs sällan av) som tydligen är lagd åt det hållet. Däremot skulle jag tro att hon kan vara ett särskilt udda fall, det är väl som med pedofiler där majoriteten är manliga förövare

      • Det behöver du inte heller, men jag vet att det är fallet. Likväl är hon inte utagerande

      • Alexander: Tramspelle. Inga kvinnor har någon som helst sexuell nytta av döda lik, dvs inte ens heterosexuella kvinnor. Du har sett för mycket porr, man eller också är du en idiot. Vilket är det?

      • Haha nejdå man är inte idiot för att man är medveten om att såväl män som kvinnor har konstiga sexuella läggningar (eller störningar, finns även kvinnliga pedofiler även om de inte syns lika mycket som män). Jag sa inte heller att kvinnliga sådana är i majoritet (det torde vara män).

        Att hålla för öronen och förneka att det finns överhuvudtaget är löjligt.

        Ska du sänka dig till rena påhopp så kommer vi dock ingen vart

      • Alexander: En idiot alltså.
        Du kan uppenbarligen ingenting om hur kvinnlig sexualitet fungerar och varför det är fullständigt osannolikt, att kvinnor skulle kunna tillfredsställa sin sexualitet med döda människor. Självklart är nekrofili bara något som fungerar för den manliga sexualiteten, ”stoppa in den i likets håligheter för att runka av sig däri.

        Av den anledningen är det män som är nekrofiler och pedofiler. Den manliga sexualiteten vill ha håligheter att stoppa in den i. Lik, djur, barn, män, termosar med köttfärs, träd, kvinnor… Den kvinnliga sexualiteten fungerar inte så.

        Sen – tror du på allt som kvinnor säger till dig? Då är du en idiot. Jag tror förstås inte ett dugg på en mans absurda andrahands-uppgifter om en kvinna som han ”känner” men även OM din hitte-på-historia var sann, så är det osannolikt att en kvinna skulle berätta något liknande för en man. Du tramsar, helt enkelt, och du tror antagligen att ditt kön framstår som bättre, om du kan utmåla kvinnor som lika dåliga och lika vidriga som män, tex män som vill runka av sig i lik. Det hjälper inte – män är vidrigare och mer perversa än kvinnor på alla sätt.

        Vi återkommer hela tiden till mäns alla absurda historier om kvinnor som inte ens andra kvinnor, som har umgåtts och pratat förtroligt med kvinnor i hela sina liv, någonsin har hört talas om. Män snackar så mycket skit om kvinnor så det är inte sant. Sluta upp med dina mans-lögner, det är patetiskt.

        Men, Alexander – berätta gärna för mig som är kvinna, hur en kvinna kan tillfredsställa sin sexualitet med en död kropp. Om inte annat så är jag säker på att jag får mig ett rejält gapflabb.

      • Det är inte lögn, har känt henne under flera år och läst hennes privata dagboksinlägg på olika communityn (enbart för de närmaste i hennes vänskapskrets). Inget jag ställer mig bakom dock.

        Jag vet mycket väl att det är svårare för kvinnor att använda sig av en död man, men det betyder inte att en kvinna (som är lagd på ett konstigt sätt) kan finna tabun upphetsande. Även om man inte kan genomföra ett samlag kan man finna sånt upphetsande (det finns människor för allt). Låt oss klargöra, jag pratar om att kvinnor som har riktigt skruvade fantasier, inte kvinnor som genomför samlag.

        Jag sa inte heller att kvinnor är lika vidriga som män, jag sa bara att det finns störda kvinnor (men inte att de utgör majoriteten) så du kan vrida det hur du vill. Att kalla mig idiot gagnar ingen då jag tror att vi delar samma åsikt om LUFs beslut.

        Jag kan inte heller vara garanterad att du känner alla kvinnor som du nämner i dina inlägg, men inte tänker jag kalla dig lögnare för det?

      • Alexander: Du har alltså ingen aning om hur det skulle gå till när en kvinna tillfredsställer sig själv sexuellt med ett lik. Nej exakt – såklart. Vad var det jag sa? Det är därför helt osannolikt att kvinnor, som inte ens vill ligga med levande män som de påstår sig älska och sällan får orgasm med, skulle vilja ligga med och lyckas få orgasm med ett lik. Ha ha ha!!!

        Nänä, ring Dr Phil och dra din hitte-på-historia om din störda kvinnliga fantasi”kompis” för honom. Han lyssnar säkert med stort intresse.

        Mina inlägg är inga absurda hitte-på-historier med sannolikhet noll. Som dina kommentarer och dina andra-hands-uppgifter om nån kvinnlig ”kompis”, vars sexuella böjelser för lik du påstår dig ha läst om på nåt community. Ha ha ha! Dra på trissor.

        1. Tro inte på allt du läser på nätet.
        2. Även OM din ”kompis” existerar och har skrivit att hon tror att ett lik kan tillfredställa henne sexuellt 🙂 – tro inte på allt som kvinnor skriver på nätet.

        Jag tror trots allt, att män kommer att få igenom sina önskningar om att lagligen få runka av sig i lik (också) framöver. Själv kommer jag att kräva en kvinnlig balsamerare när jag dör. 😉

        Jag skulle kanske kunna tro på din historia OM det var så att din kvinnliga kompis snarare tände sexuellt på att tänka på döda män. Dvs inte att ha sex med mans-liken (omöjligt för kvinnor) utan bara en slags pervers njutning över att se döda män. Som i att kvinnor känner tillfredsställelse (eventuell sexuell) av att se döda män.

      • Du missförstår mig medvetet och lägger ord i munnen på mig. Jag vet inte alls hur kvinnliga nekrofiler försöker genomföra samlag, likväl finns det udda kvinnor som finner det mest förbjudna upphetsande (jag talar om kvinnor som FANTISERAR om det, punkt slut). Bara för att man inte genomför samlag betyder det inte att man ej finner en sjuk tanke upphetsande.

        Jag förstår inte vad ”olyckliga heterosexuella kvinnor” kommer in i det hela. Jag åsyftade varken hetero eller homosexuella kvinnor. Dr Phil ger jag inte mycket för heller.

        Nej det är klart att man tar allt med en nypa salt. Hade gladeligen nämnt hennes namn eller vart du hittar infon men det är privat (det har dock varit på en BDSM relaterad sida där folk är öppna med diverse fantasier) Att dina uppgifter är ”sanna” finns det inga bevis för heller mer än dina egna ord.

        Att du bara viftar bort henne som påhittad är sorgligt. Du har tidigare nämnt kvinnor som går i ”antifeminismens” fotspår, så varför skulle inte kvinnliga pedofiler/nekrofiler finnas. För bara några år sedan fanns en pedofilring i Dalarna där majoriteten av medlemmarna var äldre kvinnor.

        Slutligen (innan jag bannas?) Hälsningar från en Flashbackkille (som inte enbart skrivit i din personliga tråd, utan som även blivit påhoppad i ”Pårökta snillen spekulerar”) Du har dina poänger i vissa inlägg, även om spårar ur totalt ibland

      • Alexander: Jag försöker säga till dig att kvinnor inte har någon sexuell användning av döingar. Snoppen är död och tungan är död. Vad skulle heterokvinnor då ha för sexuell användning av manliga lik och eftersom det inte finns någon som helst funktion – varför skulle kvinnor ens fantisera sexuellt om döingar? För män, har även lik en sexuell funktion, då män kan stoppa in snoppen och runka av sig däri.

        Det kan säkert finnas kvinnor som fantiserar om manliga lik och finner det upphetsande. Det handlar dock inte om någon önskan om att ligga med liken (omöjligt för kvinnor) utan snarare kanske om ett slags manshat, som genererar en pervers tillfredsställelse vid tanken på döda män.

        Igen:
        Tro inte på allt som du läser på nätet.
        Tro inte på allt som ”kvinnor” skriver på nätet. Ofta är de inte ens kvinnor vilket du vet, Flashback-användare som du är. Det kryllar av män som utger sig för att vara kvinnor på Flashback, troligen för att forumet inte har så många kvinnliga medlemmar, av förståeliga skäl.

        Har du källa för ditt påstående om ”pedofilringen” med en majoritet av äldre kvinnor som medlemmar, i Dalarna? De borde ju ha synts i statistiken för sexualbrott i sådana fall men om jag inte minns fel så var det noll dömda kvinnor i brottet ”våldtäkt mot barn” förra året och året dessförinnan också. Så brukar det se ut. Kvinnor begår sällan/aldrig sexualbrott mot barn.

        Har du blivit påhoppad i mitt inlägg om stjärtpojkarna på Flashback? Då har du förmodligen gjort dig förtjänt av det i tråden som påstås handla om mig. Vem är du av dem?

        Sluta hänga på det där mupp-forumet! Du kommer att bli sjukare och sjukare i huvudet för varje dag som går. Jag är glad att du iaf läser min blogg så att du kan få lite perspektiv på saker och ting och förhoppningsvis kan du lära dig ett och annat bortom alla manliga, otroligt löjliga och alltmer perversa sexfantasier och kvinnohat på Flashback.

        Jag spårar aldrig ur. Det är bara din upplevelse, eftersom du har ett ensidigt manligt perspektiv.

      • Självklart kan de inte använda en död kropp, det betyder inte att deras bisarra fantasi dör ut. Så är det med sjuka människor. Bara för att kroppen inte kan användas dör inte lusten ut

        Att det skulle handla om manshat? Det låter som nåt du önskar 😉 jag antar vi FB-män kanske inte är helt fel ute i våra föreställningar….

        Nej men varför skulle jag avslöja mitt användarnamn och röja anonymiteten? Jag kan säga att det var ett kort meddelande som inte innehöll något förolämpande mot dig som person, men inget mer.

        Att jag har ett begränsat manligt perspektiv? Jag har jobbat med män som ägnar sig åt grova sexuella skämt (liksom homofobi, rasism etc). Jag har haft en och annan kvinnlig släkting som misshandlats i nära relationer, vilket är bra då det ändå gett mig en viss inblick i situationen för kvinnor.

        Förresten…varför skulle jag då titta in här om jag var ”begränsad”. Jag håller mig till FB ett tag till och försöker ta till mig dina åsikter (även om jag har sett dig tala om att ”världen styrs av satanister” i en kommentar på Erik Rs blogg? Ja du….)

        Jag vet inte heller om kvinnor utgör majoriteten men jag tänkte på dessa: http://www.expressen.se/nyheter/misstankt-kvinna-i-barnporrligan-berattar/

      • Alexander: Om man inte kan använda en död kropp sexuellt så är det omöjligt att fantisera om att en vill ha sex med den döda kroppen. Troligare är att fantisera om döda män för att en känner sig sexuellt upphetsad vid tanken på döda män, makt.

        Men det spelar ingen roll. Du är fortfarande bara en flashback”kille” som påstår sig ”känna” en kvinnlig kompis på nåt sliskigt nät-forum och som i sin tur har påstått sig vilja tillfredsställa sin sexualitet med döda människor (omöjligt). Ditt påståenden är ingenting värt, är inget argument, är verklighetsfrämmande och kan direkt avfärdas som vanligt mans-trams.

        Hahaha, din lille lögnhals. Jag har aldrig påstått att världen ”styrs av satanister”.

        Du refererade till ett ”pedofilnätverk i Dalarna” men det du egentligen syftade på var den gamla barnporr-härvan där en pedofil MAN skickade grova barnporr-bilder via chatt till psykiskt labila kvinnor runt om i landet. Kvinnorna gjorde misstaget att öppna filerna och TITTA på bilderna. Vilken tur att svensk polis för en gångs skull lyckades spåra alla chattar?

        …”de flesta av kvinnorna, även om de enligt rätten måste ta ansvar för sina egna handlingar, inte varit i psykisk balans. Mannen har ”utnyttjat deras dåliga psykiska tillstånd och längtan efter mänsklig närhet”.”

        ”Rätten skriver vidare att utan 43-åringen hade troligen de allra flesta av kvinnorna aldrig kommit i kontakt med barnporr.”

        Typiskt labila stjärtpojkar från Flashback att hitta på egna utsagor/ljuga och när en kräver källa så visar det sig att ni saknar läsförståelse och drar egna slutsatser med inga underlag/fakta alls bakom. Precis som ni påstår att ni ”känner” kvinnor som…

        Det är märkligt att vi kvinnor, som umgås med kvinnor och är förtroliga med kvinnor, inte delar mäns påstådda erfarenheter av kvinnor och vad män tex påstår skulle vara kvinnors ”sex-fantasier”. Det är bara era egna fantasier som ni gör ert bästa för, att projicera på kvinnor. Då slipper ju män framstå som om ni är ensamma om era perversa böjelser.

        Som sagt – det är män som efterfrågar att lagligen få runka av sig i lik, barn och djur men män är ivriga att framställa dessa manliga sexuella önskningar, som något de delar med kvinnor. Så är inte fallet.

      • Det finns män/kvinnor som tänder på att bli uppätna av jättar även om det inte är verkligt för fem öre, liksom att ha sex med spöken etc. Du kan inget om de mest udda parafilierna (som går igen hos båda könen) så dravlet om att ”jag hittar på” ger jag inte mycket för.

        Att dra där om att ”kvinnor som känner kvinnor….”. Du känner ingen som är medlem på Darkside eller liknande sidor och delar med sig av udda fantasier. Du känner inte alla kvinnor därute så du kan inte heller tala för alla 😉

        När det gäller barnporrnätverket så dömdes kvinnorna till dagsböter och villkorlig dom.

        ”de är inte offer, de har varit medvetna om vad de gör när de accepterat bilderna ” (Niclas Eltenius, kammaråklagare)

        ”Jag kan ändå inte tycka synd om någon av dem. Att skylla på att de hängt med i chattandet för att göra honom nöjd eller för att de känt sig hotade köper jag inte. Det finns inget försvar och jag kan inte se något annat än att de har ett eget intresse av barnsex. ”

        (Anette Stenius, kriminalinspektör)

        Vad gäller satanistkommentaren var det ett svar till någon som kommenterat på Eriks blogg angående satanism, du skrev nåt i stil med ”Det är ingen fantasi att påstå att världen styrs av pedofiler och satanister”. Om du aldrig ens skrivit något i stil med det, fine i stand corrected

        ”Labil stjärtpojke la la….”Jag vet att du bara vill provocera med det ordvalet och det är sorgligt när jag bara försöker ha en diskussion med dig, finns ingen anledning till sånt arrogant bemötande

      • Alexander: Blaha, blaha, blaha, blaha. Manligt, tröttsamt lågintelligent tjafs.

        Jag kan lova dig att jag har umgåtts mer med kvinnor än vad du och andra män har och jag kan lova dig, att jag har talat mer förtroligt med kvinnor, än vad du och andra män har.

        Få in detta i din lilla manliga ärthjärna nu: Vad du påstår om någon kvinna som du påstår dig ”känna” på nätet, har ingen som helst betydelse. Det är bara dina manliga ord och påhitt. Det är ingenting värt för mig eller någon annan här. Precis som du påstår att jag skulle ha skrivit någon kommentar om att ”världen styrs av satanister”. Det är återigen bara lögner och påhitt från din sida. Vad nu ”satanister” skulle ha med vår diskussion att göra?

        Kvinnorna i barnporrhärvan hade inget intresse av att våldta barn. Inte heller har de framställt några barnpornografiska bilder eller ägt några sådana – de har gjort sig skyldiga till att öppna en pedofil MANS filer, vilka innehöll barnporr, och som HAN SKICKADE till kvinnorna under tiden de chattade. Vilken tur att polisen har sådan koll på folks chattkonversationer? Konstigt att de inte lyckas döma fler barnporr-brottslingar?

        Kolla också kvinnor dömda för sexualbrott, barnpornografi eller våldtäkt mot barn hos Brå. Det står bara en väldig massa nollor på kvinnor och sexualbrott i alla dess former. 00000000000000000000000000.

        – ”Ingen av dem har under rättegången sagt att hon är intresserad av barnporr. Huvudinställningen har varit att de inte velat ha bilderna, att de inte vetat vad det var för bilder och att de bara ville vara mannen till lags, säger kammaråklagare Niclas Eltenius till TT.”

        Ni är ju uppenbarligen stjärtpojkar på Flashback. Eller hur många trådar har ni skapat och blarrat i, som handlar om de homosexuella praktikerna att ”packa bajs”, dvs analsex samt BDSM? Räkna själv, man. Homosexualitet, även dold sådan, är dock ingenting att skämmas för.

        Vad du och andra män måste göra är att fokusera på ert eget beteende. Vad är det för primitiva, manliga psykologiska mekanismer som sätter in hos er, så fort t.ex mäns våld och sexuella våld mot kvinnor och barn i världen uppmärksammas?

        Vad händer i era underutvecklade hjärnor, som gör att ni vägrar diskutera dessa manliga, gigantiska samhällsproblem och istället genast pekar på kvinnor, skyller på kvinnor och försöker utmåla kvinnor som lika vidriga som män? Är det den vanliga oviljan bland män att ta ansvar för sina handlingar, vägra erkänna alla sina ”tillkortakommanden” och primitiva egenskaper? Är det bekvämt att skifta fokus från er själva?

        Hur tänker män som du, när du läser mitt inlägg om att män vill legalisera nekrofili och du genast får behov av att påtala att du tror att kvinnor ”också”, trots att nekrofili är ett manligt intresse och inte ett kvinnligt sådant? Precis som våldtäkter mot barn, barnporr och grooming av barn, är ett manligt och pedofilt intresse och inte ett kvinnligt?

        Känns det bättre rent mentalt i era förvridna, perverterade små mans-hjärnor om ni kan försöka göra kvinnor delaktiga, eller till och med lika ansvariga för era manliga vidrigheter? Är det därför ni alltid sitter och skriker i manlig hysteri:

        ”Men kvinnor misshandlar män också!!!”
        ”Men kvinnor tänder också på lik!!!”
        ”Men kvinnor våldtar män också!!!”
        ”Men kvinnor tjänar lika mycket som män!!!”
        ”Men kvinnor är också barnvåldtäktsmän!!”
        ”Men kvinnor köper också sex!!!”

        Alltså ni är såna jävla puckon och om jag hade haft något som helst intresse av, eller tid över, att diskutera med lågintelligenta varelser med snopp, så hade jag hängt bland stjärtpojkarna på Flashback, dagarna i ända. Med det sagt så är detta patetiska mans-tjafs från din sida i min blogg slut.

Kommentera

