Heterosexuella föräldrar

heterosexualiet

 

29 thoughts on “Heterosexuella föräldrar

  1. Vill börja med att säga att du gör ett fantastiskt arbete med din blogg, ska du veta!💖

    Det jag undrar över är om du valt att vara anonym på din blogg med tanke på allt hat kvinnor (och inte minst feminister).får utstå av kvinnohatande män eller om det är av annat syfte? Missförstå mig inte för jag förstår dig helt, bara det att jag blir nyfiken på vem personen av ägaren av bloggen jag läser varje dag är. 🙂

    • Sangria: Tack för dina fina ord och att du följer mig så troget. ❤

      Svaret på din fråga är – ja. Ja, jag är anonym framför allt pga hatet och de förföljelser som vi feminister utsätts för, inte bara på nätet utan även IRL. Antifeminister skickar bl.a hotbrev till kvinnor och feminister, där de även hotar deras barn och familjer till livet. De hackar mail och datorer. De förtalar kvinnor och feminister inför tex arbetsgivare och uppdragsgivare. De försöker med utpressning på diverse olika sätt, genom att tex hota med polis och stämning och de förföljer kvinnor och feminister, tex genom att "visa" på olika sätt att de vet var feminister och kvinnor bor och arbetar. De hänger förstås även ut kvinnor och feminister på nätet, i avsikt att smutskasta dem på värsta sätt inför hela världen.

      Det värsta av allt är alltså att inte bara feminister och kvinnor själva drabbas – ALLA i deras omgivning riskerar att drabbas också. Det kan tex vara en risk för någon annan människa på nätet, att veta vem jag är. Det finns folk som är villiga att ta till diverse utpressningsmedel mot dem, i syfte att försöka få reda på vem jag eller någon annan anonym feminist är.

      Jag kommer snart att skriva om en händelse som jag tror kan intressera er läsare och som kanske kan ge en inblick i hur antifeminister och papparättshaverister opererar i verkligheten mot kvinnor och feminister som är aktiva på nätet. Stay tuned. 😉 Tack igen! ❤

      • Sangria: Vill tillägga här, att det finns andra skäl till att jag är anonym också, t.ex att jag kan vara helt ärlig och uppriktig och slipper linda in saker och ting. Jag skulle tex aldrig skriva om folk som jag möter i min vardag, om jag inte hade möjligheten att vara anonym. Det skulle vara att hänga ut dem totalt.

    • Andreas: Moderaterna vill inte ens vänta på ett resultat, som sagt. De är nog rädda för att det skall vara för positivt. 😉

  2. Kommer du ihåg den med USA och projicering? Vem tror du köper billig olja av ISIS/Daesh? Vem tror du släpper genom europeiska ”frivilliga idiot-soldater” till ISIS/Daesh (i Syrien)?
    Gissa vem som nyss gick ut och bad EG/EU om att sluta stödja terrorism… -_-

    • Andreas: Ha ha ha ha! En tror knappt att det är sant. 🙂
      Det är helt otroligt att det år 2016 finns män som tror att barn kan födas ur en mans revben (eller snopp). Detta ständiga, fullständigt absurda, manliga förnekandet av det kvinnliga könets överlägsenhet. Vilka idioter alltså.

    • Andreas: Jag anser att vänskapsrelationer har ett starkare band än heterosexuella, så kallade ”kärleksrelationer” och det visar sig ju också i statistiken att heterokärleken är beständig men att föremålen skiftar, ofta väldigt snabbt och plötsligt. 😉

      Samtidigt ser jag att mänskliga relationer överlag inte verkar värderas särskilt högt i dagens aamhälle då andra människor ofta ses på som något som en alltid kan utnyttja för egen vinning.

      Relationen och kärleken mellan djur och människor verkar överlag vara mycket starkare än relationen och kärleken människa-människa. 😉

      Jag önskar dig en Glad Påsk tillbaka!

Kommentera

