Om jag skall hjälpa dig med att tvätta mina kläder så måste du slicka mig

Jag tänkte återkoppla till mitt föregående inlägg, som handlar om att heterosexuella kvinnor måste bli bättre på att ställa krav på män och förhandla om reglerna i ett eventuellt hetero-förhållande, INNAN en t.ex ingår samboskap, äktenskap eller skaffar barn med män.

Hur gör en detta, rent praktiskt?

Jo, för det första måste en heterokvinna, när en man föreslår samboskap (som brukar vara det första steget på en mer bindande heterorelation), visa sig inte vara alltför intresserad av mannens förslag. Kvinnan kan exempelvis låta mannen förstå eller säga rent ut till honom, att hon inte ser någon egentlig vinning i hans förslag, för egen del.

-”Nja, jag vet inte riktigt vad du tror att jag skulle vinna på att flytta ihop med dig? Jag föreställer mig att du t.ex tänker dig att jag skall göra det mesta av vårt hushållsarbete för det är ju så det brukar bli?”

Här kommer mannen att ”försäkra” heterokvinnan (läs: ljuga) om att han minsann är jämställd och att han kommer att ”hjälpa till” med allt hushållsarbete. En man som använder orden ”hjälpa till” menar egentligen, att ansvaret för deras gemensamma hushåll, kommer att lastas över helt på kvinnan men att han kan tänka sig att ”hjälpa till” om/när det passar honom. För mannen i fråga, är inte hushållsarbetet hans egentliga arbetsuppgift – han menar istället att han ”hjälper” kvinnan med ”hennes” arbetsuppgifter.

Redan här borde varningsklockorna börja ringa men det gör det inte alltid hos heterokvinnor. Mannen kan t.ex under dagen, ha köpt en blomkvast på ICA för 79,50 kr för att han hoppas på att denna gest, skall generera sex för honom under kvällen och denna osjälviska manliga gest, kan göra att heterokvinnor upplever mannen som en alldeles ”fantastisk” och ”kärleksfull” man som älskar dem över allt annat.

I det här läget, kanske heterokvinnan inte gör vad många andra kvinnor skulle tycka var fullt normalt att göra, dvs att DUMPA mannen. Om heterokvinnan inte vill avsluta relationen med mannen så finns det andra vägar att gå, för att slippa jobba obetalt åt mannen i det gemensamma hemmet.

Eftersom heterokvinnor har en tendens att anpassa sig utefter heteromäns föreställning att det skall vara kvinnors främsta ansvar att sköta om bl. a det gemensamma hemmet och eventuella barn, måste kvinnor själva avsäga sig ansvaret, INNAN samboskapet med mannen blir verklighet.

Det går sällan att omförhandla reglerna efter att en redan har skrivit på avtalet.

Heterokvinnan måste alltså förhandla fram med mannen, att allt ansvar för det gemensamma hemmets skötsel skall vila på honom men att kvinnan är beredd att ”hjälpa till”. Heterokvinnan skall alltså lägga fram det hela som att hon är beredd att ”hjälpa” mannen med allt hans hushållsarbete. Om mannen inte går med på detta, vägrar heterokvinnan helt sonika att flytta ihop med honom. Tids nog kommer mannen att inse att han inte vill leva ensam och gå med på kvinnans krav. Alla heterosexuella mäns högsta önskan i livet, är nämligen att få leva ihop med kvinnor (och deras barn).

Det gäller, efter att heteroparet har flyttat ihop, att kvinnan håller stenhårt på ingånget avtal och hänvisar till det, om mannen skulle visa sig vara bångstyrig. Ett tips här, är att heterokvinnan helt enkelt vägrar att ”hjälpa till” alls, om inte mannen ger henne oralsex så ofta som hon önskar.

-”Om du bara hade slickat mig lite oftare så skulle jag kanske ha hjälpt till lite mer här hemma.”

På det här sättet skuldbeläggs mannen och kvinnan kan få honom att jobba ÄNNU MER för henne. Han sköter nu inte bara hela hemmet åt henne, utan han måste dessutom, för att ens få någon ”hjälp” av kvinnan med deras gemensamma hushållsarbete, slicka henne mellan benen när hon så önskar.

Win-Win för heterokvinnor! 🙂

Det finns varningssignaler hos heteromän som alla heterokvinnor bör göras uppmärksamma på. En annan sak som jag tycker jag måste varna för, är män som gillar analsex. De kan dumpas av kvinnor per omgående, utan vidare betänketid. Få heterokvinnor, om någon (?) ser någon som helst lycklig framtid tillsammans med män som gillar att runka av snoppen i deras bajs-hål. Efter några års sexliv, tillsammans med den typen av män, kommer heterokvinnorna inte att ha fått ut någonting annat av det, än att de går omkring och luktar/läcker bajs och har svårigheter att behålla tarmarna inne i kroppen. De här männen är ingen idé att lägga energi på överhuvudtaget, för de anser att det är deras livs högsta önskan, till och med ”livsnödvändigt” för dem, att få stoppa in snoppen i bajs-hål. Det finns gay-män för sånt.

Heterokvinnor bör även se upp med män som äcklas av naturliga kvinnor, t.ex kvinnor som inte rakar bort allt kroppshår eller män som tycker att kvinnor måste se onaturliga ut på annat sätt, för att heteromän ens skall kunna tända sexuellt på dem och undvika att äcklas av dem. Jag tror, personligen, att de här männens ”biologiska” heterosexualitet starkt kan ifrågasättas.

 

4 thoughts on “Om jag skall hjälpa dig med att tvätta mina kläder så måste du slicka mig

  1. https://books.google.se/books?isbn=9174992473

    Elias Canetti, ‎Elise Karlsson & Pietro Maglio – 2012 – ‎Fiction
    Som man bäddar åt maken så återgäldar han er. Om maken ligger bra, då kan ni göra vad ni vill med honom. Tro mig. Vägen till äktenskaplig lycka går inte bara …

    JAG HADE EGENTLIGEN tänkt skriva något annat men när jag googlade på ett
    uttryck som är en sorts travesti på din rubrik dök ett verk av en (manlig) nobelpristagare
    upp …

    • Ver: Finns det fortfarande heterokvinnor som bäddar åt män? 😉 Mitt inlägg avser att tala om för kvinnor att män istället måste bädda åt kvinnor, göra rent ugnar, handla kläder till barnen, handla mat, torka ur köksskåpen, tvätta, städa, putsa fönster, laga mat, diska etc etc. Mannen måste göra ALLT och heterokvinnor skall bara hjälpa till, om och när de tycker att det passar dem.

      Om män inte gör det, får de leva ensamma. Det är skitenkelt, egentligen.

      • Om man har en sådan inställning så får väl kvinnan leva ensam istället. Är det inte bättre med jämställdhet? Vad säger DU om att killen måste laga bilen som HON kör för att TJEJEN inte vill bli smutsig under naglarna, och HON bäddar sängen sammtidigt? Tycker du inte DET är jämställt? Eller måste Killen ALLTID laga bilen och Varannan gång bädda sängen? Så tjejen får ledigt men inte killen?

        Har själv ett förhållande där JAG/KILLE får ta ansvar över HELA huset. Nu börjar TJEJEN bråka om att jag BESTÄMMER för mycket. Tack!
        Antingen så är killar elaka i dina kommentarer för de bestämmer när de städar men om de inte städar så är de elaka då med?

      • Killen/amatör-bilmeken: Jag instämmer verkligen i att det är bättre för kvinnor att leva ensamma (eller ihop med andra kvinnor). 🙂

        Konstig bil du har som måste lagas varje morgon, precis som sängen måste bäddas varje morgon? Vilket märke och årsmodell kör du? Tips till dig – köp en nyare bil, alternativt låt proffsen på bilverkstaden laga den åt dig varje morgon.

        Du tar ansvar för HELA huset utom bäddningen av sängen, om jag förstår dig rätt? Ja, det är rättvist eftersom du får gratis sex och trevligt kvinnligt sällskap i ditt hem. Om du inte servar ”tjejen” så kanske hon är otrogen med nån annan man som är villig att göra det. Just sayin´. Som man bäddar får man ligga, hö hö hö.

Kommentera

