Antifeministiska mäns våta dröm

TRADITIONELLTÄKTENSKAP

 

7 thoughts on “Antifeministiska mäns våta dröm

  1. Jag tror minsann du och ditt kritiska tänkande har smittat av sig på mig. Jag läste häromdagen den här artikeln http://www.metro.se/nyheter/mamma-hjalpte-partner-att-valdta-sin-15-ariga-dotter/EVHpdx!vPETs2g2k5OYg/ först tänkte jag ”Vilken hemsk mamma” men sen tänkte jag ”hmmm… vad hade no boy toy sagt” och tänkte sen på den här stackars mamman, som säkert till stor del är ekonomiskt beroende av den här förbannat hemska mannen som vill runka av sig i småtjejer, den här stackars kvinnan känner sig säkert ful och gammal (för de här äckliga pedofilmännen brukar funka så, de ursäktar sig med att gamla kvinnor ju bara är fula och därför är det ”naturligt” för dem att vilja runka av sig i någon som är ung) och tror att genom att göra det här kommer hon och hennes barn i alla fall ha en säkerställd ekonomisk framtid. Det ursäktar såklart inte för en sekund hur hemskt hon har betett sig men jag kan för allt i världen inte förstå hur domaren menar att en kvinna som håller fast ett barn är lika illa som mannen som våldtar barnet. Jag tycker definitivt hon ska straffas men inte lika hårt som mannen som både tog initiativ till, utförde och till och med slutförde våldtäkten på flickan trots protester och gråt från henne! Mamman i det här fallet borde ha varit starkare men i ett patriarkalt samhälle där män ofta sitter på alldeles för stor del av alla resurser är det inte alltid så lätt. Jag har som sagt noll bevis för att det är så här, men efter att ha läst om liknande fall där mammor har varit passiva eller hjälpt förövaren har det ofta funnits hotbilder med, antingen fysiska mot både mamman och hennes barn, eller att förövaren har hotat ta ifrån mamman hennes barn eller, det allra vanligaste, den dolda ekonomiska biten. Mannen som inte ens behöver säga det rakt ut men alla vet att ”japp, du kan ju säga nej till att låta mig våldta ditt barn men om jag inte får ligga så kommer jag att ta mitt pick och pack samt alla pengar så kan ju du sitta här med hyra som måste betalas och hungriga barn som måste få mat, kvinnor i ekonomisk kris finns det gott om, både unga och gamla med unga döttrar”. De här kvinnorna kan ofta inte ens anmäla för ingen tror ju på dem förrän det är för sent! Och det är ju inget brott för vuxna (av oklar anledning) att uttrycka en VILJA att dunka snoppen i barn. I artikeln verkar de ju dessutom lägga mer skuld på mamman än på våldtäktsmannen, så jävla typiskt!

    Som sagt: Kvinnan har ju såklart ett ansvar i det hela och det hon har gjort mot sin dotter är nästintill oförlåtligt i mina ögon men jag ser verkligen inte hennes ansvar eller skuld som lika stort som mannens på något sätt!

    • Bello: Jag kan bara hålla med i det du skriver och du verkar ha bra koll på hur jag tänker kring den här typen av heterosexuella mammor. Jag brukar ju säga att många kvinnor blir helt knäppa i huvudet av att umgås med män och detta är ett sådant fall. Vissa män kan inbilla heterosexuella kvinnor vad som helst.

      Nej. Det finns inga som helst ursäkter och föraktet som jag känner för den här typen av kvinnor, kan jag knappt beskriva i ord. Med det sagt, finns det förstås ett ännu större förakt för styvpappan som begår den faktiska våldtäkten mot barnet. Som alltid, fokuserar mansmedia på hur hemsk mamman är, i syfte att slippa prata om det verkliga problemet i världen – mannen. Mannen som misshandlar, diskriminerar, förtrycker, våldtar och förstör livet för ofantligt många kvinnor och barn.

      Mammans skuld är förstås inte tillnärmelsevis lika stor som styvpappans. Kvinnor som begår brott gör det sällan utan män i sin närhet. Kvinnor döms för att de agerar i självförsvar mot mäns våldsamma attacker, för att de underlåter att skydda sina barn mot män, för att de hotas till livet av män OM de inte gör si eller så. Smugglar knark, begår ekobrott åt män etc, etc. Eller för att de inte kan ta sig ur heterorelationer med män pga ekonomiska och/eller sociala faktorer.

      Många heterosexuella föräldrar verkar också tycka att det är viktigt för dem, att ”lära” sina barn om heterosex. Eftersom den här barnvåldtäkten skedde natten till 15-årsdagen, verkar det troligt att styvpappan har övertalat mamman, att barnet var ”moget” för att lära sig allt om hur heterosex skall gå till. Spekulation från min sida, förstås men det är tyvärr inte ovanligt att heteroföräldrar tycker att det är viktigt för dem, att deras barn skall lära sig tidigt att bejaka ”sin” heterosexualitet. Vissa heteroföräldrar beskriver det som att de inte vill att deras barn skall få en ”dålig” syn på heterosexualitet och att de måste bidra till en ”bra”, ”naturlig” och liberal syn. På heterosexualitet enbart, förstås. 😉

      En kan också fundera på om inte både mannen och kvinnan är psykiskt störda?

      Usch och fy fan, säger jag bara. Måtte mannen ruttna i helvetet för alltid och kvinnan (tror inte att dottern vill kalla henne ”mamma”) lida alla helvetes kval. Det finns inga ursäkter och den här typen av kvinnor skall inte ha med män att göra öht.

      Stackars alla barn som lever med den här typen av översexuella heteroföräldrar där pappan påstår sig måste runka av sig i barnen och mamman låtsas som det regnar, alternativ till och med ”hjälper till” med pappans våldtäkter. Jag blir så jävla äcklad. Det finns inga ord.

Kommentera

