Singelkvinnor är genier

womannomangenius

2 thoughts on “Singelkvinnor är genier

  1. Ha ha, det stämmer! Tänkte precis på hur det skulle vara om jag haft en vuxenbebis i min situation och jag vet att jag hade gått på knäna av utmattning. Jag har aldrig någonsin saknat en man i livet. Inte en enda dag sedan jag valde att leva som singel.

    • Ann: Näe, vad finns det för en kvinna att sakna hos en man?
      Jag kan inte komma på en enda sak? Jag har heller aldrig saknat, eller haft behov av, att leva tillsammans med en annan människa bara för att hen har en snopp. Tvärtom. Människor med snopp är mycket jobbigare än andra att leva med.

Kommentera

