En vanlig skillnad mellan män och kvinnor

Jag har haft lite välförtjänt semester från både blogg och arbete under jul och nyår. Jag vill först önska er alla ett Gott Nytt Feministiskt År, 2017!  Sen vill jag bara meddela att jag är tillbaka nu och att jag hoppas få lite fart på bloggen under de kommande dagarna, eller åtminstone i nästa vecka. Under tiden kommer jag att roa er med lite smått och gott och jag börjar med en bild som illustrerar en vanlig skillnad mellan män och kvinnor: 🙂 😉 

men-och-kvinnor

PS till Livlinan: Saknar dig. Är allt okej?

3 thoughts on “En vanlig skillnad mellan män och kvinnor

  1. Vad kul med ett inlägg och vad skönt med semester 🙂 Citatet påminner lite om det att ” för varje svar föds fem nya frågor” eller hur det nu var. Så många frågar kanske inte så mycket eller lyssnar till svaren de får… Har träffat ganska många, osagt vilket kön 😉

    • Julia L: Ja, det var skönt med lite ledigt, främst från jobbet.
      Det är ganska vanligt att folk av visst kön inte ställer följdfrågor, alternativt inte lyssnar alls. Jag märkte framför allt det, på den tiden jag dejtade män. 😉

  2. ”Slutligen; Bloggerskan has left the building. Med dessa mina sista inlägg säger jag nu adjö till nära tio år av ord och bilder.”

    Apropå de sista meningarna i inlägget …

Kommentera

