Svenska män antastar kvinnliga löpare i motionsspåren

Jag hörde hur man diskuterade detta mans-problem på teven igår kväll och jag lämnar härmed mitt förslag till lösning. Vi sätter helt enkelt upp skyltar som den här nedan, på alla offentliga platser i samhället där män har begått, eller brukar begå, sexuella övergrepp mot kvinnor och barn (parker, motionsslingor, krogar, badhus etc) men vi byter förstås ut ordet ”obehöriga” till ”män”

Privat område. Män äga ej tillträde.

 

privat_omrade-obehoriga_aga_ej_tilltrade

5 thoughts on “Svenska män antastar kvinnliga löpare i motionsspåren

    • Ver: Eftersom du säger dig ha komplex över din vikt så antar jag att du är en flitig löpare? Hur många kvinnor och män antastar dig sexuellt när du är ute och springer och är det någon skillnad mellan asfalt och motionsslingor?

      • Får alltid vara i fred men har väl nästan blivit påkörd någon gång. Och nästan påbackad !
        Fet vit lat medelålders man är ofta för lat för att vrida sin stjärt på sätet och försöka se ut
        genom bakrutan. Och backspegel är det inte tal om att titta i !

        Och eftersom jag är så snäll och menlös och dessutom var rätt trött vid tillfället i fråga
        så kom jag inte på något vettigt att säga …

Kommentera

