Mjölka prostatan

På tal om analen.
 
Jag hade, tills för ett tag sedan, ingen aning om att det ansågs hälsosamt för män att massera sin prostata. Detta för att ”rensa ur systemet”, kanske förebygga prostatacancer och inte minst för att framkalla härliga orgasmer hos män. Prostatan stimuleras lättast genom anus. Den är stor som en valnöt och sitter en bit upp i anus mot magen till.
 
Läs mer här:
 
Och här:
 
Så här säger en man om massage av prostatan:
 
”Ska bara säga att min fru gjorde det i helgen igen. Hos är så bra på det !!!

 

 
Fick en såndan kraftig orgasm så jag nästan fick kramp i hela kroppen. Hadde gått och sparat sperma i några dagar så det var mycket som kom! Det sprutade inte utan det rann ut som en stor flod! Frugan blev nästan chockad att det kan komma SÅ mycket. Hon rörde inte pungen eller snoppen vid orgasmen utan bara maserade prostatan och den bara forsade ut sperma….. Helt sjukt!..men härligt!!
Så kvinnor där ute..Massera era männs prostata så får ni full kontroll!!!”
 
RFSU:
 
Många män tycker att det är skönt att massera prostatan i samband med sex. En del får orgasm av sådan stimulering och det är inte ovanligt att män ägnar sig åt att stimulera prostatan på egen hand i samband med onani eller tillsammans med en partner. Män kan även få orgasm i samband med analsamlag, vilket är prostatans förtjänst.
 
Så här svarar en kille på frågan om han har masserat prostatan:
 
”Jag har fått det gjort (i varje fall om man menar att någon kör upp ett finger där bak och pillar med fingret mot prostatan) när jag blivit avsugen ett antal gånger, även om det var många år sen sist.

 

Det gav mig vid nästan alla tillfällen en större orgasm mängdmässigt och betydligt skönare dessutom.”
En annan kille:
”… massera prostatan är grymt skönt. Gör det själv med fingret (lite obekvämt, svårt att nå) eller förmål (tandborstskaft brukar funka 🙂 ). Får ju GRYMT kraftiga orgasmer av att göra det samtidigt som jag onanerar. Min kvinnliga partner har ibland ett finger där inne, men hon har lite svårt att komma tillräckligt långt in. Hon kanske lyckas sen. Skönt att ha något där i vilket fall 🙂 Bara något som tänjer ut ringmuskeln förhöjer orgasmen. Sugen på butt-plugg men vet inte om jag vågar införskaffa en sådan… Är det skönt att ha i även när man har annan typ av sex med en tjej? Någon som vet? Som sagt känns som att uttänjd ringmuskel förhöjer orgasmen…”
 
Det här är något alla män borde kolla upp lite närmare!
Det finns för övrigt sexleksaker som kan underlätta massage av prostatan.
 

2 tankar om “Mjölka prostatan

    • Andreas: Jodå. Det är väldigt bra för manskroppen att mjölka prostatan. Mjölkning förebygger cancer bl.a och dessutom ger det män enorm sexuell njutning.

Lämna en kommentar